Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel og kundeservice i sentral.


Anbefalte innlegg

 

Flere av oss som er heldige. De fiksa min linje min også. De brukte riktignok en måned på å fikse det, men akkurat nå er det bra.

 

Ø.

5300790[/snapback]

 

Jeg ventet på at de skulle fikse linja mi..hadde 2600 linje og skulle gentlig hatt 4500, mens linja skulle greie over 6000 etter deres beregninger.

klagde første gang i Februar i år, fikk ny ruter uten at det hjalp. klagde igjen og ikke noe skjedde, og de klagde på at de fikk avslag på hjelp fra teknikker, mens sjefen til de jeg snakket med hos NGt, hadde bekreftet at jeg skulle ha høyere hastighet, noe som skulle tilsi at teknikker skulle komme til meg. De hadde fått avslag på å sende teknikker enda en gang da eg ringte dem i mai, men de garanterete at teknikker skulle komme en av de nærmeste dagene for å sjekke årsaken.

HVer gang de fikk avslag, fikk ikke jeg tilbakemelding.

Ettersom de dreit i meg, og ikke noe skjedde, så jeg sa opp og byttet til Ventelobluecom. får nå 4400 netto til en super pris :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ngt er noe jævla møl, skal komme med en ekstremt lang post her på forumet om overgangen til bluecom når jeg vinner i forliksrådet (eller de trekker klagen).

 

De som kan bør holde seg langt vekke fra ngt, jeg var selv kunde i 4 år, og kan med hånden på hjertet ikke anbefale noen å bli kunder nå da du må ha kontakt med dyrene på en eller annen måte. Linjene dies har også blitt tragisk de siste 1-2 årene :)

 

-Thomas

Lenke til kommentar

Offtopic: Er glad jeg slipper alt det der tullet der! Jeg kjører på Hesbynett og har symmetrisk 26000/26000 linje!

 

Har lagt ved bilde fra surfometeret. Viser bare ca 22mbit ned her... men tror ikke det er meg det står på da jeg har testet dette andre steder.

 

Hva jeg skal med 26mbit? Har ikke peiling... hadde 11mbit linje, men de oppgraderte meg gratis... så kan ikke akkurat klage!

 

PS! Jeg har ikke fiber! Ei heller DSL, kabelmodem eller trådløst! :p

post-49412-1135089163_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

VIl bare dele min historie også, nettet mitt forsvant natt til 27 desember, og det har enda ikke kommet opp. Kontaktet dem (NGT) den 29des, og karen kunne ikke gi en dato på når linjen ville være oppe igjen. Ringte igjen nå på torsdag, da hadde feilmelingen blitt fjernet hos dem, og intet skjedd. Dermed; ny feilmeling, og en lovnad om internett ila 1-3 virkedager... 2 virkedag er godt igang, og intet nett er oppe. Blir spennende å se om de får det opp i morgen, 2 uker etter det gikk ned.

 

Noen som har betalt mindre når de har vært uten nett? I prinsippet burde jeg hatt halvert min neste regning, siden jeg har vært uten nett halve måneden?

Lenke til kommentar
VIl bare dele min historie også, nettet mitt forsvant natt til 27 desember, og det har enda ikke kommet opp. Kontaktet dem (NGT) den 29des, og karen kunne ikke gi en dato på når linjen ville være oppe igjen. Ringte igjen nå på torsdag, da hadde feilmelingen blitt fjernet hos dem, og intet skjedd. Dermed; ny feilmeling, og en lovnad om internett ila 1-3 virkedager... 2 virkedag er godt igang, og intet nett er oppe. Blir spennende å se om de får det opp i morgen, 2 uker etter det gikk ned.

 

Noen som har betalt mindre når de har vært uten nett? I prinsippet burde jeg hatt halvert min neste regning, siden jeg har vært uten nett halve måneden?

5409783[/snapback]

 

si opp og bytt til noen som vet hva de driver med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...