Jump to content
Sign in to follow this  
najevo

bedre bilde med HD ready Tv ?

Recommended Posts

Vil jeg få bedre bilde med en HD ready skjerm, når signalet ikke blir sendt i HD ?

5288724[/snapback]

Nei, bildet blir føst bra når en HD-TV motar HD signaler.

Vil jeg få bedre bilde med en HD ready skjerm, når signalet ikke blir sendt i HD ?

5288724[/snapback]

Nei, bildet blir føst bra når en HD-TV motar HD signaler.

5288787[/snapback]

takker så mye :)

Synes du skal søke litt på forumet også finnes det veldig mange guides på nettet også.

http://www.hjemmekino.no/guide/tvsystemer_hdtv.asp

5288736[/snapback]

Tusen takk for ukonstruktivt svar, driter i hva du synes, jeg ønsket svar på et ja / nei spørsmål p.g.a at jeg ikke gidder å lese en masse innen et emne som egentlig ikke intereserer meg. :mad:

5289158[/snapback]

Nå syns jeg imo at du skal roe deg ned imo, vedkommende gir deg tross alt en link til ei god side og en guide om akkurat dette emnet du spør om, så å be han pent å "reise til helvette" fordi han prøver å hjelpe kan du bare la være.

Synes du skal søke litt på forumet også finnes det veldig mange guides på nettet også.

http://www.hjemmekino.no/guide/tvsystemer_hdtv.asp

5288736[/snapback]

Tusen takk for ukonstruktivt svar, driter i hva du synes, jeg ønsket svar på et ja / nei spørsmål p.g.a at jeg ikke gidder å lese en masse innen et emne som egentlig ikke intereserer meg. :mad:

5289158[/snapback]

Nå syns jeg imo at du skal roe deg ned imo, vedkommende gir deg tross alt en link til ei god side og en guide om akkurat dette emnet du spør om, så å be han pent å "reise til helvette" fordi han prøver å hjelpe kan du bare la være.

5291506[/snapback]

jeg har aldri bedt noen pent om å reise til helvette, jeg prøver bare å uttrykke min frustrasjon over alle disse dumme svarene. Jeg vet at jeg kan søke på forumet, jeg vet at det finnes masse sider som omhandler emnet, jeg har lest ganske mye om emnet, jeg vet at jeg kan søke og lese meg til det. Jeg vet også at det er mange som sitter inne med den infoen jeg søker, (regner med at euroshopper visste at svaret var nei) da blir det enklest for meg å spørre her å få et Ja eller nei svar på mitt spørsmål.

Hvis jeg f.eks får spørsmål om en konkret ting og kan enkelt svare ja eller nei, så sender jeg ikke link slik at den som spør må finne det ut selv, det er jo derfor vi spør ? eller ?

Det er nettopp pga. brukere som deg som vil ha svar på konkrete ting jeg har lagt ut den lenken, den fungerer nemlig veldig greit som FAQ. For da slipper du til neste gang å lese gjennom hundre forskjellige tråd som igjen er startet av brukrer som deg for å svar på ting som har blitt besvart veldig mange ganger før.

Edited by euroshopper

Såklart blir ofte bildet bedre på en hd ready tv enn en som ikke har hd tv i dag, men det er ikke pga. at den har hd ready merket, men kvaliteten på selve panelet.

Tv'er som er HD-Ready har som oftest et bedre panel enn de uten. Dette merker man også ganske bra på vanlig tv-sending. Dette skulle vel egentlig bare mangle når de ligger såpass høyt i pris :)

men man må heller ikke tro at hd ready er ensbetydende med god kvalitet...ser jo bl.a. den grundig hd ready plasmaen til 15k, den er jo mildt sagt grusom...

men man må heller ikke tro at hd ready er ensbetydende med god kvalitet...ser jo bl.a. den grundig hd ready plasmaen til 15k, den er jo mildt sagt grusom...

5295361[/snapback]

Stemmer! Husk at HD-Ready er kun en standard og det betyr ikke alltid god kvalitet selvom oppløsningen og de andre tinga som skal til er tilstede.

Det er nettopp pga. brukere som deg som vil ha svar på konkrete ting jeg har lagt ut den lenken, den fungerer nemlig veldig greit som FAQ. For da slipper du til neste gang å lese gjennom hundre forskjellige tråd som igjen er startet av brukrer som deg for å svar på ting som har blitt besvart veldig mange ganger før.

5291855[/snapback]

da kan jo du fortelle meg hvor på den linken jeg finner svar på mitt spørsmål, for jeg finner det ikke.

da kan jo du fortelle meg hvor på den linken jeg finner svar på mitt spørsmål, for jeg finner det ikke.

5301141[/snapback]

Her er det som oftest ingen enkle svar. HD ready garanterer ikke overlegen billedkvalitet, om det er det du lurer på.

5291855[/snapback]

5301141[/snapback]

Gidd?

5291855[/snapback]

5301141[/snapback]

Har du lest noe der og klikka på noen av linkene?

Det står veldig mye nyttig der...