Gå til innhold

Xbox 360 med eller uten hdtv?


yasiris

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg ser svært liten forskjell på rallisport challenge 2 og pgr3 grafikkmessig. Den største forskjellen jeg har lagt merke til er måten pgr3 "flyter" på i forhold til rallisport challenge. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men føler at pgr 3 er mer behagelig å spille p.g.a. flyten i spillet. Føler at rallisport challenge blir merkelig i forhold.

 

 

Espen :)

5379194[/snapback]

 

Det var da meget rart siden Rallisport flyter dobbelt så bra som PGR3. 60fps mot 30 i PGR3. På meg er det helt omvendt, RSC2 er silkeglatt mens PGR3 hakker i forhold.

60fps virker mye mer ekte.

 

Reprisene i RSC2 derimot er 30fps og da kan man hvor mye dårligere det flyter i forhold til når man spiller.

 

60fps er alltid optimalt i bilspill. Gran Turismo 3 og 4 er 60fps, Alle WRC spillene, Colin McRae med mange fler.

 

Kan ikke helt skjønne hvordan du kan oppfatte det slik. Aldri hørt noe lignende,hehe.

Spiller du på HDTV? Muligens det er noe feil innstillinger eller noe. Men selv det virker usannsynlig.

5379811[/snapback]

 

jaja, det er din oppfatning, og jeg har min.... ;) Jeg føler nå hvertfall at pgr3 kjører glatt uten antydning til hakking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...