Gå til innhold

Xbox 360 med eller uten hdtv?


yasiris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar det på nytt her, forrige siden fucker opp i min firefox pga det store bildet.

 

726_0018.jpg

 

Nå, Crockett? Hvorfor er menyene der enda det er inni bilen ? Speedometer, kudos osv... Jugde du kanskje ? Ja, det gjorde du.

Det bildet du sa er IKKE in game. Det er et gammelt promo bilde.

 

Du må være den største 360 fanboyen her på forumet. Du har nok ikke spilt RSC2 heller.

Lenke til kommentar
Tar det på nytt her, forrige siden fucker opp i min firefox pga det store bildet.

 

 

Nå, Crockett? Hvorfor er menyene der enda det er inni bilen ? Speedometer, kudos osv... Jugde du kanskje ? Ja, det gjorde du.

Det bildet du sa er IKKE in game. Det er et gammelt promo bilde.

 

Du må være den største 360 fanboyen her på forumet.  Du har nok ikke spilt RSC2 heller.

5299457[/snapback]

 

 

det bildet crockett la ut er In-game. har heller ikke Kudos,speedometer etc. når jeg er i cockpit-view! har en HD-TV og det bildet han la ut der er gameplay! si hva du vil, men slik er det bare!

 

og de andre innleggene du har lagt inn på denne tråden er latterlige! sammenligne PGR3 med rallisport-challenge og Kameo med Conker?? du kan ikke ha sett nøye etter tror jeg! har alle spillene du nevner der, og forskjellen er stor. vet ikke om du er en slu PS-fanboy eller om du bare er uvitende, men sålangt er innleggene dine bare basert på tull og tøys. kom med noe fakta her!

 

tulling... :thumbdown:

Endret av trondtrond
Lenke til kommentar
Hvorfor så sinna Fedorov? :dontgetit:

 

Trådstarter: Jeg ville ikke ventet med å kjøpe 360, for heller å kjøpe HD TV'en først. Jeg ville kjøpt 360'en slik at jeg kunne kost meg litt med den først, og deretter kjøpt den nye TV'en.

5299744[/snapback]

 

Jeg ville helt klart ha venta ! Hva er vitsen og kjøpe en Xbox+ en gang til ;) Du kan vri å vrenge på det, kjøpe alle slags kabler til din tv, du ville ikke TOUCHE en Hdready skjerm!

 

Vent heller til de bra spilla kommer til Xbox 360, da kan du kjøpe en heftig Hdskjerm for alle oppsparte penga ! :cool: :!:

Lenke til kommentar
Hvorfor så sinna Fedorov? :dontgetit:

 

Trådstarter: Jeg ville ikke ventet med å kjøpe 360, for heller å kjøpe HD TV'en først. Jeg ville kjøpt 360'en slik at jeg kunne kost meg litt med den først, og deretter kjøpt den nye TV'en.

5299744[/snapback]

 

Jeg ville helt klart ha venta ! Hva er vitsen og kjøpe en Xbox+ en gang til ;) Du kan vri å vrenge på det, kjøpe alle slags kabler til din tv, du ville ikke TOUCHE en Hdready skjerm!

 

Vent heller til de bra spilla kommer til Xbox 360, da kan du kjøpe en heftig Hdskjerm for alle oppsparte penga ! :cool: :!:

5299827[/snapback]

 

 

enig der, mye av moroa er ekslusiv til de som har HD. men det er sabla moro på vanlig TV også, det er ikke bare grafikken det står på! så jeg synes egentlig du skal kjøpe den nu! HD kan vente!

Endret av trondtrond
Lenke til kommentar
Hvorfor så sinna Fedorov? :dontgetit:

 

Trådstarter: Jeg ville ikke ventet med å kjøpe 360, for heller å kjøpe HD TV'en først. Jeg ville kjøpt 360'en slik at jeg kunne kost meg litt med den først, og deretter kjøpt den nye TV'en.

5299744[/snapback]

 

Jeg ville helt klart ha venta ! Hva er vitsen og kjøpe en Xbox+ en gang til ;) Du kan vri å vrenge på det, kjøpe alle slags kabler til din tv, du ville ikke TOUCHE en Hdready skjerm!

 

Vent heller til de bra spilla kommer til Xbox 360, da kan du kjøpe en heftig Hdskjerm for alle oppsparte penga ! :cool: :!:

5299827[/snapback]

Hva skulle han da gjort etter å ha kjøpt TV'en, i ventetiden til 360'en? Se på HD TV'en? Hva er det for noe tull? :p Her må man sette underholndingen først i rekken, HD TV eller ikke!

Lenke til kommentar
Tar det på nytt her, forrige siden fucker opp i min firefox pga det store bildet.

 

 

Nå, Crockett? Hvorfor er menyene der enda det er inni bilen ? Speedometer, kudos osv... Jugde du kanskje ? Ja, det gjorde du.

Det bildet du sa er IKKE in game. Det er et gammelt promo bilde.

 

Du må være den største 360 fanboyen her på forumet.  Du har nok ikke spilt RSC2 heller.

5299457[/snapback]

 

 

det bildet crockett la ut er In-game. har heller ikke Kudos,speedometer etc. når jeg er i cockpit-view! har en HD-TV og det bildet han la ut der er gameplay! si hva du vil, men slik er det bare!

5299820[/snapback]

 

Det var da merkelig, spillet jeg spilte og bildet viser jo menyene er på skjermen. Uansett, dette var snakk om på vanlig tv, Det bildet de fant frem var høyoppløselig. Altså HDTV. Pluss ganske tydelig at det ikke er et in game bilde. For det første er det alt for nærme dashbordet og vinkelen er litt rar. Det er et fancy reklame bilde som alltid blir brukt på kommende spill.

 

Forskjellen er ganske tydelig er den ikke ?

 

726_0005.jpg

726_0012.jpg

 

Bildene jeg sammenlignet av Rallisport Challenge 2 på XBox og PGR3 på 360 var alle like og vanlig tv oppløsning. Det er det som diskuteres her. At disse fanboyene kommer inn med HDTV bilder av PGR som ikke engang er in game er ikke min skyld.

 

Og hvis folk ikke tror det, prøv Rallisport Challenge 2 på din vanlige TV go du vil ikke kunne nekte for at det ser langt mer imponerende ut enn PGR3.

Lenke til kommentar
Tar det på nytt her, forrige siden fucker opp i min firefox pga det store bildet.

 

 

Nå, Crockett? Hvorfor er menyene der enda det er inni bilen ? Speedometer, kudos osv... Jugde du kanskje ? Ja, det gjorde du.

Det bildet du sa er IKKE in game. Det er et gammelt promo bilde.

 

Du må være den største 360 fanboyen her på forumet.  Du har nok ikke spilt RSC2 heller.

5299457[/snapback]

 

 

det bildet crockett la ut er In-game. har heller ikke Kudos,speedometer etc. når jeg er i cockpit-view! har en HD-TV og det bildet han la ut der er gameplay! si hva du vil, men slik er det bare!

5299820[/snapback]

 

Det var da merkelig, spillet jeg spilte og bildet viser jo menyene er på skjermen. Uansett, dette var snakk om på vanlig tv, Det bildet de fant frem var høyoppløselig. Altså HDTV. Pluss ganske tydelig at det ikke er et in game bilde. For det første er det alt for nærme dashbordet og vinkelen er litt rar. Det er et fancy reklame bilde som alltid blir brukt på kommende spill.

 

Forskjellen er ganske tydelig er den ikke ?

 

 

Bildene jeg sammenlignet av Rallisport Challenge 2 på XBox og PGR3 på 360 var alle like og vanlig tv oppløsning. Det er det som diskuteres her. At disse fanboyene kommer inn med HDTV bilder av PGR som ikke engang er in game er ikke min skyld.

 

Og hvis folk ikke tror det, prøv Rallisport Challenge 2 på din vanlige TV go du vil ikke kunne nekte for at det ser langt mer imponerende ut enn PGR3.

5299850[/snapback]

 

 

har prøvd både PGR3 og Kameo på vanlig TV også jeg! fikk ikke HD før i forrige uke! x360 ser mange ganger bedre ut uansett hvordan du skal vri på det! tror ikke du er riktig navla jeg,,,

Lenke til kommentar

5299850[/snapback]

 

 

har prøvd både PGR3 og Kameo på vanlig TV også jeg! fikk ikke HD før i forrige uke! x360 ser mange ganger bedre ut uansett hvordan du skal vri på det! tror ikke du er riktig navla jeg,,,

5299859[/snapback]

 

Så PGR3 ser altså bedre ut enn Rallisport 2 på vanlig tv mener du? Da er du som ikke er riktig navla.

 

851627_7988_1079026204542-rallisport2_3-gr.jpg

851633_7988_1079026205213-rallisport2_5-gr.jpg

851622_7988_1079026204753-rallisport2_2-gr.jpg

851628_7988_1079026204375-rallisport2_4-gr.jpg

 

På disse bildene ser det minst like bra ut som PGR3, også sammenlignet mot de høyoppløselige reklame bildene til PGR3, som disse også er fra RSC2.

 

Hvorfor skulle jeg være en Sony fanboy forresten når jeg pimper dette Xbox spillet? Faktum er at det gruser 99% av alt som er på markedet grafikkmessig, fortsatt.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett så mye av PGR3 enda, men utifra at det er et spill på 360 bør det ha vesentlig bedre grafikk enn RSC2. Selv har jeg RSC2 og synes ikke det er toppen av grafikk man finner til xbox. Ninja Gaiden må vel sies å være et av de lekreste spillene visuelt til xbox.

 

BTW: Å dra med slike bilder inn i diskusjonen Fedorov, da dette ikke er ingame og det kan være fikset på til det uendelige. Du vet like godt som meg, at det ikke er like lekkert i spillet, som det er på de bildene. :)

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg bare som et eksempel fordi de andre gjorde det. Jeg sa jo at de siste var høyoppløselige reklame bilder.

 

Disse, som jeg originalt postet før disse fanboyene begynte å poste HTDV bilder av PGR3, er korrekte. Disse er vanlig TV oppløsning og in game. Ikkenoe tullball med disse.

 

RalliSport_Challenge_2_Xbox_i_29.jpg

RalliSport_Challenge_2_Xbox_i_28.jpg

 

Og hvis noen mener de ser dårligere ut enn PGR3 i vanlig oppløsning, altså de under, så er det ikke jeg som har problemer.

 

40691320051117_005727_4_big.jpg

40691320051117_005729_13_big.jpg

 

Og ikke minst, RSC2 er også 60fps. PGR3 er bare 30fps. Så i bevegelse er forskjellen enda tydeligere.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
RSC2 er det 360Spill eller er det tilvanlig Xbox? Syns bare grafikken var utrolig fin, så jeg ble usikker..

5299901[/snapback]

 

Vanlig Xbox. Kom ut for et par år siden til og med. Derfor jeg tar det opp.

Det ser faktisk bedre ut enn PGR3 og ihvertfall NFS most wanted på Xbox 360.

Du finner det nok for 100-200 kr rundtomkring. Og ikke minst, det er svensker som har laget det. Støtt søta bror, heh.

 

Ikke er det bare vanlig rally heller, det har også rallycross, bakkeløp og is-racing.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Disse, som jeg originalt postet før disse fanboyene begynte å poste HTDV bilder av PGR3, er korrekte. Disse er vanlig TV oppløsning og in game. Ikkenoe tullball med disse.

Rent bortsett fra det så og si ikke er antydning til aliasing på de RSC2 bildene mener du?

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Disse, som jeg originalt postet før disse fanboyene begynte å poste HTDV bilder av PGR3, er korrekte. Disse er vanlig TV oppløsning og in game. Ikkenoe tullball med disse.

Rent bortsett fra det så og si ikke er aliasing på RSC2 bildene..

5299965[/snapback]

 

Det er det omtrent ikke i spillet heller. RSC2 har muligens den beste bildekvaliteten jeg har sett i noe spill.

Lenke til kommentar
Ingen aliasing?

 

Synes nå dette spillet hadde ganske heftig med aliasing, vet ikke hvordan de bildene du har tatt frem er behandlet fedorov, men det ser ikke så bra ut som du påstår.

5299978[/snapback]

 

Selfølgelig vil man kunne finne aliasing på noen bilder. Det kan man gjøre på alle spill.

Men når det beveger seg i 60fps ser du ikke mye til det. Og aldri i verden at dette spillet har noe mer problemer på dette området enn andre spill, heller omvendt.

 

Har du spillet ? Jeg spiller på vanlig tv med RGB scart og bildet er bortimot feilfritt.

 

561066_20050222_screen077.jpg

 

Ta dette GT4 bildet f.eks. Er GT4 aliasing fritt? Absolutt ikke, men det er ikke i nærheten av så ille når man spiller.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

Har ikke spillet nei, men fant aliasing på alle bildene jeg så... (har du PGR3?)

 

Rallyspill har en tendens til å se veldig bra ut på bilder, men skikkelig dårlig ut når du spiller. Har spilt så å si alle rallyspill som har kommet ut på PC og alle har fantastiske modeller, men ser ikke noe bra ut når du spiller (det eneste som ser noenlunde bra ut er bilen...). Så her må jeg si PGR3 imponerte meg mye mer når jeg spilte det i en butikk, det ser faktisk bra ut når du spiller også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...