Gå til innhold

Xbox 360 med eller uten hdtv?


yasiris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Post noen bilder da over hvordan det ser ut!

5292215[/snapback]

 

Lær deg heller å bruke Google, evt. sjekk de store utenlandske spillsidene. Du finner nok noen sammenligninger der. Om noen skulle tatt noen bilder av tven med digitalkameraet sitt hadde det neppe blitt særlig bra uansett.

5292336[/snapback]

 

Vel jeg kan å bruke google :roll:

Jeg tenke på at folk her kunne poste bilder av sine oppsett og TVer. 2mass, skulle ikke du skaffe deg en svær Samsung HDTV da? Eller var det noen andre? Da er det isåfall flere her på forumet med samme avatar som deg! :p

Lenke til kommentar
Post noen bilder da over hvordan det ser ut!

5292215[/snapback]

 

Lær deg heller å bruke Google, evt. sjekk de store utenlandske spillsidene. Du finner nok noen sammenligninger der. Om noen skulle tatt noen bilder av tven med digitalkameraet sitt hadde det neppe blitt særlig bra uansett.

5292336[/snapback]

 

Vel jeg kan å bruke google :roll:

Jeg tenke på at folk her kunne poste bilder av sine oppsett og TVer. 2mass, skulle ikke du skaffe deg en svær Samsung HDTV da? Eller var det noen andre? Da er det isåfall flere her på forumet med samme avatar som deg! :p

5292385[/snapback]

 

Hadde tenkt å kjøpe meg en samsung hdtv ja, men siden det så såpass bra ut på vanlig tv tar jeg og drøyer det i en 8 mndr ca. kan hende det var Snabben som sa det, han hadde hvertfall lik avatar som meg.

Lenke til kommentar
Post noen bilder da over hvordan det ser ut!

5292215[/snapback]

 

Lær deg heller å bruke Google, evt. sjekk de store utenlandske spillsidene. Du finner nok noen sammenligninger der. Om noen skulle tatt noen bilder av tven med digitalkameraet sitt hadde det neppe blitt særlig bra uansett.

5292336[/snapback]

 

Vel jeg kan å bruke google :roll:

Jeg tenke på at folk her kunne poste bilder av sine oppsett og TVer. 2mass, skulle ikke du skaffe deg en svær Samsung HDTV da? Eller var det noen andre? Da er det isåfall flere her på forumet med samme avatar som deg! :p

5292385[/snapback]

 

Mente du å ta bilder av bildekvaliteten eller av selve utstyret? Liten vits i å ta bilde av en skjerm med et vanlig kamera - oppløsningsforskjeller vil nok ikke være særlig synlig.

 

Om du mente å ta bilder av selve utstyret må du unnskylde meg for at jeg trodde du mente bildekvaliteten, men så handler jo denne tråden om nettopp det, og det finnes andre tråder for utstyret.

Lenke til kommentar
Mente du å ta bilder av bildekvaliteten eller av selve utstyret? Liten vits i å ta bilde av en skjerm med et vanlig kamera - oppløsningsforskjeller vil nok ikke være særlig synlig.

 

Om du mente å ta bilder av selve utstyret må du unnskylde meg for at jeg trodde du mente bildekvaliteten, men så handler jo denne tråden om nettopp det, og det finnes andre tråder for utstyret.

5293401[/snapback]

 

Jo, men mente å ta bilde av selve TVen ja. Hva oppløsningen tillater driter jeg i. Man ser uansett om det ser dårlig eller bra ut. Ihvertfall i forhold til en gammel TV uten skikkelig kabel. Det var vel egentlig det jeg ville se bilde av.. Altså hvor bra jeg kan få det til på min gamle dårlige TV.

Lenke til kommentar

Uten HDTV ser spillene skremmende likt ut Xbox spill ja. De som sier annet har enten ikke spilt særlig mange Xbox spill eller så ser de bare det de vil se.

 

Prøv Rallisport Challenge 2 etter PGR3 f.eks. Det knuser PGR3 grafikkmessig.

Kameo ser omtrent likt ut som Conker.

Riddick og Half Life 2 ser mer imponerende ut enn Condemned f.eks.

Call of Duty 2, ikke store forskjellen fra Xbox spillet osv.

Lenke til kommentar
Uten HDTV ser spillene skremmende likt ut Xbox spill ja. De som sier annet har enten ikke spilt særlig mange Xbox spill eller så ser de bare det de vil se.

 

Prøv Rallisport Challenge 2 etter PGR3 f.eks. Det knuser PGR3 grafikkmessig.

Kameo ser omtrent likt ut som Conker.

Riddick og Half Life 2 ser mer imponerende ut enn Condemned f.eks.

Call of Duty 2, ikke store forskjellen fra Xbox spillet osv.

5298889[/snapback]

 

Det der høres helt utrolig ut, men hvis du mener det, så skal du få lov til å mene det:)

 

Jeg er hvertfall fornøyd med min Thomson 28" CRT (kanskje vi har lik tv. 2mass?) Men på nyåret har jeg store planer med å kjøpe Samsung 32" HDTV (R-serien). Skal være en bursdagsgave til meg selv. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Smart å vente med innkjøp av HDtv.. Disse LCD/Plasma/TFT TV-ene er dyre iforhold til kvaliteten i dag. De fleste påstår at det er HDTV-er.. men som ikke er det, de bare støtter HDTV og kansje 1024x7XX .. langt ifra hva ekte HD er. Når ca. 1900x1400P kommer til rimelig pris, da slår du til. For skikkelig LCD, så må du punge ut med minst 20k, gjerne mer.

Lenke til kommentar
Uten HDTV ser spillene skremmende likt ut Xbox spill ja. De som sier annet har enten ikke spilt særlig mange Xbox spill eller så ser de bare det de vil se.

 

Prøv Rallisport Challenge 2 etter PGR3 f.eks. Det knuser PGR3 grafikkmessig.

Kameo ser omtrent likt ut som Conker.

Riddick og Half Life 2 ser mer imponerende ut enn Condemned f.eks.

Call of Duty 2, ikke store forskjellen fra Xbox spillet osv.

5298889[/snapback]

 

Det der høres helt utrolig ut, men hvis du mener det, så skal du få lov til å mene det:)

 

Jeg er hvertfall fornøyd med min Thomson 28" CRT (kanskje vi har lik tv. 2mass?) Men på nyåret har jeg store planer med å kjøpe Samsung 32" HDTV (R-serien). Skal være en bursdagsgave til meg selv. Gleder meg!

5298975[/snapback]

 

Vel, har du prøvd Rallisport Challenge 2 da f.eks ?

 

RalliSport_Challenge_2_Xbox_i_29.jpg

RalliSport_Challenge_2_Xbox_i_28.jpg

RalliSport_Challenge_2_Xbox_i_30.jpg

 

PGR3 i samme oppløsning på vanlig TV.

 

40691320051117_005509_7_big.jpg

 

PLUSS det kanskje viktigste, Rallisport 2 er også 60fps, så det flyter dobbelt så bra som PGR3 også. Noe som gjør at det ser enda mer imponerende ut i bevegelse.

 

Uansett, man skulle ikke tro at PGR3, som folk synes er det mest imponeredne grafisk sett på 360, er neste generasjons-spillet av disse 2.

Lenke til kommentar
Smart å vente med innkjøp av HDtv.. Disse LCD/Plasma/TFT TV-ene er dyre iforhold til kvaliteten i dag. De fleste påstår at det er HDTV-er.. men som ikke er det, de bare støtter HDTV og kansje 1024x7XX .. langt ifra hva ekte HD er. Når ca. 1900x1400P kommer til rimelig pris, da slår du til. For skikkelig LCD, så må du punge ut med minst 20k, gjerne mer.

5299030[/snapback]

 

Stemmer det. Best å vente litt ja.

Lenke til kommentar

øh, dette er snakk om på vanlig tv. Det bildet av PGR3 er ikke engang fra spillet, PLUSS at det er HDTV oppløsning. Bildet fra RSC2 du fant er også søplekvalitet og mest sannynlig kompositt kjørt.

 

Bildene jeg postet er akkurat samme oppløsning og kvalitet. Og hvis du ikke tror det, som du åpenbart ikke gjør. Prøv begge spillene på vanlig tv og se selv.

Lenke til kommentar
øh, dette er snakk om på vanlig tv. Det bildet av PGR3 er ikke engang fra spillet, PLUSS at det er HDTV oppløsning. Bildet fra RSC2 du fant er også søplekvalitet  og mest sannynlig kompositt kjørt.

 

Bildene jeg postet er akkurat samme oppløsning og kvalitet. Og hvis du ikke tror det, som du åpenbart ikke gjør. Prøv begge spillene på vanlig tv og se selv.

5299294[/snapback]

Bildet fra PGR3 ER fra spillet din luring

Lenke til kommentar
øh, dette er snakk om på vanlig tv. Det bildet av PGR3 er ikke engang fra spillet, PLUSS at det er HDTV oppløsning. Bildet fra RSC2 du fant er også søplekvalitet  og mest sannynlig kompositt kjørt.

 

Bildene jeg postet er akkurat samme oppløsning og kvalitet. Og hvis du ikke tror det, som du åpenbart ikke gjør. Prøv begge spillene på vanlig tv og se selv.

5299294[/snapback]

Bildet fra PGR3 ER fra spillet din luring

5299304[/snapback]

 

Jaså? I vanlig tv oppløsning også kanskje ? Hvor er menyene på skjermen som viser kudos, speedometeret osv? Som det gjorde i bildene jeg brukte, hvor ALLE er ordentlige in game bilder.

 

Det bildet fra PGR3 er et gammelt bilde som ble vist lenge før spillet kom ut.

 

Har dere i det hele tatt prøvd RSC2 ? Jeg tviler. Det ser faktisk mye bedre ut enn PGR3, ihvertfall på en vanlig tv som er saken her.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
øh, dette er snakk om på vanlig tv. Det bildet av PGR3 er ikke engang fra spillet, PLUSS at det er HDTV oppløsning. Bildet fra RSC2 du fant er også søplekvalitet  og mest sannynlig kompositt kjørt.

 

Bildene jeg postet er akkurat samme oppløsning og kvalitet. Og hvis du ikke tror det, som du åpenbart ikke gjør. Prøv begge spillene på vanlig tv og se selv.

5299294[/snapback]

Bildet fra PGR3 ER fra spillet din luring

5299304[/snapback]

 

Jaså? I vanlig tv oppløsning også kanskje ? Hvor er menyene på skjermen som viser kudos, speedometeret osv? Som det gjorde i bildene jeg brukte, hvor ALLE er ordentlige in game bilder.

5299321[/snapback]

 

In-car viewen så forsvinner det speedometeret som er sentrert midt på skjermen, du er klar over det sant? Virker ikke mye som du har prøvd PGR3 i det hele tatt.

 

Må si du begynner å bli en veldig kjedelig person, for en kan summere deg opp ganske kort: Hater 30fps, hater PGR3, hater xbox360. Stort annet har du ikke å prate om tydligvis. Når skal du greie å komme over det? Du er den eneste på forumet om å synes dette.

Lenke til kommentar
øh, dette er snakk om på vanlig tv. Det bildet av PGR3 er ikke engang fra spillet, PLUSS at det er HDTV oppløsning. Bildet fra RSC2 du fant er også søplekvalitet  og mest sannynlig kompositt kjørt.

 

Bildene jeg postet er akkurat samme oppløsning og kvalitet. Og hvis du ikke tror det, som du åpenbart ikke gjør. Prøv begge spillene på vanlig tv og se selv.

5299294[/snapback]

Bildet fra PGR3 ER fra spillet din luring

5299304[/snapback]

 

Jaså? I vanlig tv oppløsning også kanskje ? Hvor er menyene på skjermen som viser kudos, speedometeret osv? Som det gjorde i bildene jeg brukte, hvor ALLE er ordentlige in game bilder.

5299321[/snapback]

 

In-car viewen så forsvinner det speedometeret som er sentrert midt på skjermen, du er klar over det sant? Virker ikke mye som du har prøvd PGR3 i det hele tatt.

 

Må si du begynner å bli en veldig kjedelig person, for en kan summere deg opp ganske kort: Hater 30fps, hater PGR3, hater xbox360. Stort annet har du ikke å prate om tydligvis. Når skal du greie å komme over det? Du er den eneste på forumet om å synes dette.

5299333[/snapback]

 

Du er faen så frekk. Du juger så det renner av deg.

 

726_0011.jpg

 

Ingen menyer nnie? Det var faktisk en av klagene jeg leste i en anmeldese at man IKKE kunne ta det vekk.

Snakker om være fanboys.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...