Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har aldri vært der, har lyst å dra dit. 5315391[/snapback] Det anbefales på det sterkeste Det jeg syns var ålreit, er at du kunne dra'n helt ut, og feste så du spøy, men man kunne også bare slappe av og ta det helt lugnt. Også er det sinnsykt mye fett som skjer rundt i camp området og konsert området, pluss masse god mat og billig øl Men, trur ikke det blir Roskilde på meg i år, ser ut som det kanskje blir roadtrip til quarten ett par dager, og derfra til Amsterdam....høres ikke så veldig dumt ut det heller
KimNK Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det som er så digg... Er at du kan gå dritings i ei uke uten å føle deg dum. =D For alle andre har gjort omtrent ca akkurat like masse dumt som deg sjøl. Eller... Kanskje ikkje like mykje som meg. =/ Eg gjorde kanskje litt meir idioti enn gjennomsnittet. Altså.. Ja. KAFAN, Gløm det!11
Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 hehe så sant så sant. Var bare en dame jeg reagerte negativt på i forhold til fyll osv, og det var ei smellfeit dame som lå midt i ''gågata'' med buksa på ankla og g-strengen strekt både hit og dit, samtidig som hu lå og spøy seg ut... fy faen så nasty!
nr.4 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det som er så digg... Er at du kan gå dritings i ei uke uten å føle deg dum. =D For alle andre har gjort omtrent ca akkurat like masse dumt som deg sjøl. 5407544[/snapback] Ah, endelig fant jeg en unnskyldning for de ølflaskene jeg knuste på campen fordi det virket som en gøy ting å gjøre. Thx lol.
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Haeah! Var det deg? Gjorde du meir som Jan-Erik fikk skylda for? Brillz?
nr.4 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nah, jeg var da slettes ikke i nærheten av nivået til Jan-Erik the Great Destroyer of Things. De ølflaskene jeg knuste var tomme, og jeg gjorde det rett foran trynet på dere. Det var rett etter Janzi og Lungis sin koselige flame war, om du husker. ^^
Propaganda Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 dra heller på selbufestivalen! 5412995[/snapback] Selbu festivalen er absolutt en god konkurrent til Roskilde
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 ja det vil jeg si! Terje tysland, too far gone og Åge og sambandet er eksempler på band som kommer i år:) hvilke band besøker roskilde i år?
KimNK Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) I år skal eg i alle fall ha med meg ein 20pk. wunderbaum til teltet. Gotara: OmG!1 Kommer VazZendgutane og elr? Endret 10. januar 2006 av Satrucci_
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Satrucci_: nei, jeg tror da ikke det:P www.sommerfestivalen.no Endret 10. januar 2006 av Gotara
KimNK Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Her er bandlista fra i fjor: http://www.roskilde-festival.dk/object.php...624000c&code=45 Make up your own mind.
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 de eneste interesante bandene der mener jeg var Turboneger og black sabbath.. de andre virket bare som vg-lista søppel! neinei.. tror heller det blir karskdrikking på selbu med Åge drønnende i bakgrunnen!
Undertow Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 de eneste interesante bandene der mener jeg var Turboneger og black sabbath.. de andre virket bare som vg-lista søppel! neinei.. tror heller det blir karskdrikking på selbu med Åge drønnende i bakgrunnen! 5417020[/snapback] Selbu? Hvilken festival er det? Lavpannefestivalen? Anyway, bli der du.
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 selfølgelig skal jeg bli på selbu hører mye heller på musikk med trøkk i enn snoop dog, briskeby og andre u-fengende low life artister som spiller kjedelig listepop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå