Gå til innhold

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har aldri vært der, har lyst å dra dit.

5315391[/snapback]

Det anbefales på det sterkeste :)

Det jeg syns var ålreit, er at du kunne dra'n helt ut, og feste så du spøy, men man kunne også bare slappe av og ta det helt lugnt.

Også er det sinnsykt mye fett som skjer rundt i camp området og konsert området, pluss masse god mat og billig øl :D

Men, trur ikke det blir Roskilde på meg i år, ser ut som det kanskje blir roadtrip til quarten ett par dager, og derfra til Amsterdam....høres ikke så veldig dumt ut det heller :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er så digg... Er at du kan gå dritings i ei uke uten å føle deg dum. =D For alle andre har gjort omtrent ca akkurat like masse dumt som deg sjøl. :)

Eller... Kanskje ikkje like mykje som meg. =/

Eg gjorde kanskje litt meir idioti enn gjennomsnittet.

Altså.. Ja.

KAFAN, Gløm det!11

Skrevet

hehe så sant så sant.

Var bare en dame jeg reagerte negativt på i forhold til fyll osv, og det var ei smellfeit dame som lå midt i ''gågata'' med buksa på ankla og g-strengen strekt både hit og dit, samtidig som hu lå og spøy seg ut... fy faen så nasty! :p

Skrevet
Det som er så digg... Er at du kan gå dritings i ei uke uten å føle deg dum. =D For alle andre har gjort omtrent ca akkurat like masse dumt som deg sjøl. :)

5407544[/snapback]

Ah, endelig fant jeg en unnskyldning for de ølflaskene jeg knuste på campen fordi det virket som en gøy ting å gjøre. Thx lol.
Skrevet

Nah, jeg var da slettes ikke i nærheten av nivået til Jan-Erik the Great Destroyer of Things. De ølflaskene jeg knuste var tomme, og jeg gjorde det rett foran trynet på dere. Det var rett etter Janzi og Lungis sin koselige flame war, om du husker. ^^

Skrevet (endret)

I år skal eg i alle fall ha med meg ein 20pk. wunderbaum til teltet.

Gotara: OmG!1 Kommer VazZendgutane og elr?

Endret av Satrucci_
Skrevet

de eneste interesante bandene der mener jeg var Turboneger og black sabbath.. de andre virket bare som vg-lista søppel!

neinei.. tror heller det blir karskdrikking på selbu med Åge drønnende i bakgrunnen! :cool:

Skrevet
de eneste interesante bandene der mener jeg var Turboneger og black sabbath.. de andre virket bare som vg-lista søppel!

neinei.. tror heller det blir karskdrikking på selbu med Åge drønnende i bakgrunnen! :cool:

5417020[/snapback]

Selbu? Hvilken festival er det? Lavpannefestivalen? Anyway, bli der du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...