Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 hei noen som vet hvordan jeg kan bare kruse rundt og ta det med ro i hvilken som helst bil? takker for svar
Zyko Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Antar du mener å kruse rundt uten at politiet kommer å plager deg. Kanskje det finnes noen koder hvor du kan "deaktivere" (eller hva faen jeg skal kalle det) politiet.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 trenger ikke og deaktiver politiet... vill bare kjøre rundt i byen med valgfri bil.. men finner ikke noe sånt på menyen i spillet bare sånn quick race og kariere osv.. ingen fri kjøring...
Zyko Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Skjønner hva du mener... Men du må "unlocke" bilene i Career mode før du kan bruke dem til noe som helst. Så visst du klarer å unlocke alle i career kan du nok roame rundt med den du vil.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 hmm kjipt da så jeg må bli ferdig med spillet før jeg kan kjøre rundt og gøre mye dill.. slik det var på underground...
superted81 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 hei noen som vet hvordan jeg kan bare kruse rundt og ta det med ro i hvilken som helst bil? takker for svar 5283098[/snapback] Du har jo "Free Roaming" mellom løpene... Er jo bare å droppe og godt løpene så kan du råne rundt så mye du vil! Men du må selvsagt kjøpe bilen du ønsker å bruke... Såvidt jeg vet ihvertfall!
Forumforumforum Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 en ting jeg savner da jeg "cruiser rundt" er å bare la bilen trille inn i kryss osv.. Men bilene "bremser" opp automatisk da de kommer litt lavt ned i fart.. Noen som veit om det går ann å få bort det?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 en ting jeg savner da jeg "cruiser rundt" er å bare la bilen trille inn i kryss osv.. Men bilene "bremser" opp automatisk da de kommer litt lavt ned i fart.. Noen som veit om det går ann å få bort det? 5301327[/snapback] hmm nei,,, men det som også er kjipt hvis man bruker tastatur er at det er bare full gass.. så bilene spinner som et helvete og ikke kan kjøre rundt langsomt
Forumforumforum Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 ja, det er også kjipt aldri den "oh yeah, jeg leker harry" stilen over det liksom
Complexity Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 en ting jeg savner da jeg "cruiser rundt" er å bare la bilen trille inn i kryss osv.. Men bilene "bremser" opp automatisk da de kommer litt lavt ned i fart.. Noen som veit om det går ann å få bort det? 5301327[/snapback] kjøp en gamepad, det jeg bruker.. mye lettere å gasse\svinge med thumbstickene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå