Gå til innhold

NFS: Moste Wanted BE krusing..?

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hei

noen som vet hvordan jeg kan bare kruse rundt og ta det med ro i hvilken som helst bil?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar du mener å kruse rundt uten at politiet kommer å plager deg.

Kanskje det finnes noen koder hvor du kan "deaktivere" (eller hva faen jeg skal kalle det) politiet.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

trenger ikke og deaktiver politiet... vill bare kjøre rundt i byen med valgfri bil.. men finner ikke noe sånt på menyen i spillet bare sånn quick race og kariere osv.. ingen fri kjøring...

Skrevet

Skjønner hva du mener...

Men du må "unlocke" bilene i Career mode før du kan bruke dem til noe som helst. Så visst du klarer å unlocke alle i career kan du nok roame rundt med den du vil.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hmm kjipt da så jeg må bli ferdig med spillet før jeg kan kjøre rundt og gøre mye dill.. slik det var på underground...

Skrevet
hei

noen som vet hvordan jeg kan bare kruse rundt og ta det med ro i hvilken som helst bil?

takker for svar

5283098[/snapback]

Du har jo "Free Roaming" mellom løpene... Er jo bare å droppe og godt løpene så kan du råne rundt så mye du vil! Men du må selvsagt kjøpe bilen du ønsker å bruke... Såvidt jeg vet ihvertfall!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
en ting jeg savner da jeg "cruiser rundt" er å bare la bilen trille inn i kryss osv..

Men bilene "bremser" opp automatisk da de kommer litt lavt ned i fart..

Noen som veit om det går ann å få bort det?

5301327[/snapback]

hmm nei,,, men det som også er kjipt hvis man bruker tastatur er at det er bare full gass.. så bilene spinner som et helvete og ikke kan kjøre rundt langsomt

Skrevet
en ting jeg savner da jeg "cruiser rundt" er å bare la bilen trille inn i kryss osv..

Men bilene "bremser" opp automatisk da de kommer litt lavt ned i fart..

Noen som veit om det går ann å få bort det?

5301327[/snapback]

kjøp en gamepad, det jeg bruker.. mye lettere å gasse\svinge med thumbstickene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...