Gå til innhold

glass graverings mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lookin good :thumbup:

Ja som de andre sier du har jo graverings skills :dremel:

 

Men så litt kritik/spørsmål:

Veldig bra til å være føste gravering, men jeg zooooma (litt) og så nøye etter. Og da fant jeg noen små gliperher og der, men disse vises ikke på litt avstand da. ;)

På selve "strekene" er selve graveringen helt jevn? eller er det noen små hak, litt venskelig å se på bildet

Hvor mange RPM kjørte du dremelen på? og den graveringsbiten din, er det samme duste biten som jeg har. Sjekk graveringsguiden min i signatur, hvis du vil så kan du kome med noen komentarer om ting som trengs å føyes til.

 

Plexi eller lexan du brukte? :hmm:

 

Psssst... Jeg skal også kjøpe mindre graveringsbit og fleksibel akse :D

Lenke til kommentar
Lookin good :thumbup:

Ja som de andre sier du har jo graverings skills :dremel:

 

Men så litt kritik/spørsmål:

Veldig bra til å være føste gravering, men jeg zooooma (litt) og så nøye etter. Og da fant jeg noen små gliperher og der, men disse vises ikke på litt avstand da. ;)

På selve "strekene" er selve graveringen helt jevn? eller er det noen små hak, litt venskelig å se på bildet

5286988[/snapback]

Blir du veldig såret vis jeg sier jeg synes det var litt finere en din gravering?

Lenke til kommentar
Fælt a prikete du ble da, føler du at du fikk en konkurrent? :p Neida, bare tuller.. ;) Uansett er det jo første gang han gjorde det, men som du selv har erfart gjør øving til mester!

5287024[/snapback]

Neida, bare artig å se at andre også prøver seg. ja jeg vet at det er hannes føste gang, og jeg sa ja det ble bra! :tease:

 

Er det noe galt å være nysjerig da? :hmm: (Tror ikke det :p )

 

Får ikke helt til å se detaljene på denne skjermen, eller så er det maskinen sin feil (tror det er skjermen)

Lenke til kommentar
Blir du veldig såret vis jeg sier jeg synes det var litt finere en din gravering?

5287044[/snapback]

Nei, syns dette var et mye bedre motiv ;)

 

 

 

Ser da ingen grunn til at han skal bli det? Er han smart så tar han det bare til seg og prøver å lære litt av randomhero her! :) Det er jo sånn man skal ta ting her i livet, som en mann :p

5287064[/snapback]

Jepp helt korekt.

Har fått noen gode ider av denne til mitt neste prosjekt :)

 

Gratis med tripelt post ;) (klikka servern berserk?)

Lenke til kommentar
graveringen er jevn og fin, 90% av ripene er dritt som sitter fast på glasset :p

 

brukte verken lexan eller plexi , men glass ;)

 

graverte først med low-speed (8000 rpm) så på high-speed (27 000 rpm) ;)

5288112[/snapback]

Jaha, tror jeg også må teste litt med low speed så high speed jeg også ;)

 

Må bare si at jeg er imponert :thumbup:

 

Her er også et ganske tøft notiv som jeg prøvde med på å gravere, men sleit litt med detaljene da ;) Får kjøpe meg noen mindre graveringsbiter da ;)

 

Foresten var det sammen bit du hadde som meg? :hmm: er bilde av den i graveringsguiden min ;)

 

Edit:

Stokket om på noen ord :p

post-77030-1134491920_thumb.jpg

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...