Gå til innhold

gode pek-og-klikk rpg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei Sacred synes jeg ikke er noe særlig. Det var litt kult når det kom, hadde et lite lan med Sacred da, men å spille alene var kjempe kjedelig. Å jeg håpet at ekstra pakken kom til å gi meg noe nytt, men det gjorde den ikke. Men det er bare min mening :)

Jepp Baldurs Gate 1&2 forever!

Skrevet

:w00t: Den lengste reisen/The longest journey er et meget bra spill! :w00t: Det har riktig nok litt dårlig grafikk og er litt i eldste laget, men det er ihvertfall fengende!

Må også nevne at det er nevnt mange knall bra spill her! "Stå på gutta!!" :w00t:

Skrevet

Jeg kan også nevne Lionheart: Legacy of the Crusader! Utroli gøy RPG som foregår i det 16'e århundre. Vanskelig å forklare historien da =P

Virker som et veldig undervurdert spill... Men jeg liker det veldig iallfall. Forresten, Black Isle (Baldurs Gate, Planescape Torment) som har lagd det!

Skrevet

Lionheart har jeg prøvd, hos en kamerat, han likte det kjempe godt, historien var vel egentligt grunnen til at jeg synes det hørtes flott ut. Men jeg ble litt skuffet, kanskje jeg forventet for mye? Tror egentligt det spillet er undervurdert, og at det kan være veldig bra. Det har også en slags coop funksjon for multiplayer tror jeg, noe som absolutt kan gi en ny dimensjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...