Gå til innhold

IP-adresse, Nettleser, Operativsystem...


Anbefalte innlegg

Det jeg har veldig lyst på til siden min er et php script som viser meg alle besøkenes ipadresse, nettleser operativsystem, datamaskinnavn, dato, hvor dem fikk linken fra osv.. egentlig all informasjon som er mulig å hente.

 

Har sett på bbclone men det var ikke så brukervennlig synes jeg:P Så har noen noe som passer meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg har veldig lyst på til siden min er et php script som viser meg alle besøkenes ipadresse, nettleser operativsystem, datamaskinnavn, dato, hvor dem fikk linken fra osv..  egentlig all informasjon som er mulig å hente.

 

Har sett på bbclone men det var ikke så brukervennlig synes jeg:P Så har noen noe som passer meg?

5277880[/snapback]

 

Spør du da ikke i feil kategori? Det finnes en PHP-kategori på forumet.

Lenke til kommentar

"Google Analytics has experienced extremely strong demand, and as a result, we have temporarily limited the number of new signups as we increase capacity. In the meantime, please submit your name and email address and we will notify you as soon as we are ready to add new accounts. Thank you for your patience."

 

KJipt :(

 

Registrerte meg for tre uker siden, men har ikke fått mulighet til å bruke det enda, så de tar ikke inn nye brukere. Kommer sikkert til å ta lang tid.

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...