Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg har en 10gb windows partisjon, men jeg har bare 1.5gb ledig plass på den. Jeg har kjøpt et spill som krever 2.4gb på windows partisjonen, men jeg får ikke installert det siden jeg ikke har nok plass. Er det noen som har noen forslag om hvordan jeg kan frigjøre plass i windows partisjonen min?? Takk på forhånd!!
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Du trenger ikke å installere det på windows partisjonen da for guds skyld! installer det på en annen partisjon!
Humbo Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Evt. bruk Partition Magic til å utvide Windows-partisjonen din.
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Det er ikke muligheter til å innstalere det på en annen partisjon. Det står på pakken at det må instaleres på windows partisjonen og ved installasjon får du ikke andre muligheter!!
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det er ikke muligheter til å innstalere det på en annen partisjon. Det står på pakken at det må instaleres på windows partisjonen og ved installasjon får du ikke andre muligheter!! 5277701[/snapback] tror jeg ikke noe på.
Hans Erling Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Du kan flytte pagefila over på en annen disk/partisjon. Har du 1GB ram er gjerne pagefila på 1.5GB. Da skulle du ha nok plass uansett om det hørtes litt rart ut...
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Det er snakk om expansion pack: spacial forces til battlefield
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Hans erling hva er det du snakker om?
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Partition Magic eller et lignende program?
Hans Erling Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 (endret) BRUK REDIGER om ikke du klarer å huske alt i en melding da plz... Hvis du går tom for minne (RAM) bruker windows en del av hardisken for å lagre det som skulle vært i minnet. Dette går tregere, men er en bedre løsning enn å gå tom for minne. Dette kalles en pagefile. Optimalt er denne på 1.5 ganger størrelsen på minnet. Spørsmålet før jeg gidder å forklare hvordan du flytter denne er hvor mye ram du har. Hvis du har 512MB holder det nok nemlig ikke å flytte pagefilen til en annen partisjon. Endret 10. desember 2005 av Hans Erling
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 På download.com får du bare en demo. Det er ikke mulig utføre det du skal på demoen, når du trykker på commit\next kommer det bare opp at du må kjøpe hele versjonen!
Thelle Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Windows partisjonen din burde ikke være fyllt med mer enn absolutt det nødvendigste. Som feks BARE operativsystemet. Resten legger du på andre partisjoner/disker. Du burde også ha MINIMUM 10% av alle partisjoner ledig. Slik at har du 10gb partisjon har du minst 1 gb ledig plass på disken. Ellers begynner maskinen å jobbe MERKBART treigere. Og det klikker og har seg mye oftere. Bare noen små tips. -Thelle-
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Jeg har bare det nødvendigste på den partisjonen, men alikevel er den fylt opp med mye d***.
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Jeg har uheldigvis bare 512mb ram
Hetland Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 FLYTT over hele BF2 og installer expansion på den nye disken
Hans Erling Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 (endret) Søk etter pagefile på c:\ og se hvor stor den er da? Det må da for guds skyld være noen som spiller Special Forces som kan bekrefte eller avkrefte at det må innstalleres på c:\ Det høres mere enn rart ut for min del... Endret 10. desember 2005 av Hans Erling
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Bf2 ligger alledrede på den ANDRE disken, men likevel kreves det at expansion pack installeres på windows partisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå