Boye Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Klarer du å boote til DOS på en eller annen måte? I så fall trenger du bare å kopiere ut HUTIL på en annen disk, putte denne inn, og starte programmet. Hvis du har problemer med å boote, kan jeg legge ut en liten ISO/image som man brenner på en CDR for å boote til DOS.
nahojdat Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hadde vært fint om du orket legge ut det imaget.. Kan det også brukes på usb-minne?
Boye Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg har ingen anelse om dette er lovlig eller ikke - hvis ikke, skal jeg fjerne vedlegget fort som fy. Imaget brennes akkurat som det er, og vil gi deg en Windows 98 boot meny med mulighet for CD/DVD support i DOS. Eventuelle andre filer brennes på en annen floppydisk/CDR og kjøres. Har man ikke to CD/DVDrom spillere må man bytte disk. PS: Rimelig diskriminerende forum, RAR filen kunne ikke legges til som vedlegg, men en større ZIP fil gikk som bare det PS2: Jeg kopierte rett og slett bootdisken min, og har ikke forsøkt å brenne imaget igjen. Håper dette fungerer. DOSboot_Nero.zip Endret 21. januar 2006 av Boye
nahojdat Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Takker så mye, tviler på at dette skal være ulovlig da det er et vanlig verktøy som ikke selges..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå