Gå til innhold

Hva skal du gi i julegave til pc`en din?


Anbefalte innlegg

Helt sikkert ikke bare du Zevz_, men jeg er en av den som forsto det ;)

Han mener:

Utrolig hvor raskt det går med oppgradert bredbånd (som den også har fått slite med)

Eller forsto du det, men skulle lage et poeng utav at han ikke skrev etter rettningslinjene? (i så fall støtter jeg deg 100%)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zappza: Hva mente du med "orndtlig porto"? Har de senket portoen sin? :D

 

Min fikk ny LCD-Skjerm (som kommer på onsdag ell torsdag (posten.. :hrm: )) og en Logitech G5 med Laser og vekter! Den er digg :D

Den får seg nok også en liten støvblås og rensing når jeg blir ferdig med kabinettet! Ellers er det mye den fikk, men må vente med å bruke :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Godt fornøyd her, blir enda mer fornøyd når jeg får tingene.

Er jo (som nevnt tildigere) en 20" LCD på vei, og om ikke så lenge, kommer det et Konica Minolta DiMAGE Z3 på vei snart også :love:

Håper jeg får bedre motivasjon til å fortsette med workloggen min da, siden jeg får tatt_mye_bedre bilder enn med det gamle. Da blir det sikekrt sommerpresang på pc'en min også; Hjemmelaget prosjektor :dribble:

Lenke til kommentar

Skal heller kjøpe meg ny pc snart. Men det er veldig mye som venter på han. ^^

neonlys (4 stk), 4 vifter med med farger, 1 rosa dame-grill (meget pen og sexy), ny tastatur (med blå farge), og et heelt spesiellt neonlys. HUsker ikke om det var noe mer kanskje. Håper på at pc'n min blir glad. :D

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...