Gå til innhold

Hva er best: Burnout 3 eller Burnout Revenge?


Belisarius

Anbefalte innlegg

Har lurt på det en stund har selv ikke prøvd så mye av noen av spillene, men jeg lurer på om det er noen som kan sette opp litt forskjeller med de to spillene. Eventuelt komme med en dom om hvilket som er best :p

 

Håper noen gidde (har det vært en lignende tråd før sett inn linken og bare steng denne tråden).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg ville gått for Burnout Revenge, som Gamespot så fint sa det; "this game isn't revolutionary, but it's got a lot of features which makes the older games obsolete". Har ikke selv testa det, men slik jeg forstår det er det litt fler muligheter i 4'ern.

Lenke til kommentar

Har begge spillene, men jeg vil si at Revenge trekker det lengste strået. Kommer ikke på noen store forskjeller mellom de to spillene, men det er litt mer action i Revenge enn Burnout 3. Noen forskjeller jeg kommer på i farten:

 

Vertical Takedown: Kan ta takedown ved å lande på toppen av motstanderne

 

Crashbreaker: Under enkelte løp så har du mulighet til å sprenge bilen din hvis noen tar en takedown på deg.

 

Traffic Check: Ny modus i spillet hvor man skal kræsje så mange biler som mulig. Må ikke forveksles med den kræsjemodusen som er i Burnout 3.

 

Det var i grunn alt jeg kom på ut av forskjeller mellom de to spillene. Jeg ville kjøpt Revenge hvis jeg var deg, men Burnout 3 er også et godt kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...