Zyko Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Satt og søkte på Google Video hin dagen og da dukket dette opp. Vet ikke helt hva det egentlig er, men tviler på at det er Starcraft 2 (tipper det kanskje er en mod til Warcraft 3). Vel, videoen fikk meg til tenke på the good old days da Starcraft var det store. Ingenting var som å lane Starcraft med noen kompisser eller spille på Battle.net med modemet. Så nå sitter jeg å drømmer om Starcraft 2, og har et håp om at "the good old days" igjen vil bli realitet. Jeg vet jo selvfølgelig om Starcraft Ghost, men dette er jeg personlig litt skeptisk til . Men hva syntes resten av folket, håper dere på Starcraft 2, eller vil dere ikke ødelegge gode gamle minner med et nytt spill? MVH Zyko
Whalecore Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Creds til de som har laga det, var ganske mye nice der. Om det var film fra en mod eller spill eller bare 3D animasjon så var det stilig. Kanskje det er en Warcraft3 mod ja, men når jeg ser bullettime effektene der når de går slowmotion så tviler jeg også litt.. Uansett, så lenge Blizzard utvikler Starcraft2 så er jeg 100% sikker på at det blir bra. Bare de ikke gir den jobben til noen andre. Jeg også er litt skeptisk til SC:Ghost
zeox Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det er en generals mod. eller, var. Starcraft 2 er nok i utvikling i en eller annen form. blizzard har ikke klart å ødelegge noen av spillene sine enda, så det går nok bra med sc2 og. (håper vi alle).
Whalecore Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 (endret) Se hva jeg fant: http://mods.moddb.com/3704 - Da holder de visst på med en Wc3 mod Edit: Denne modden er ikke den samme som vises på filmen. Endret 10. desember 2005 av xantir`
TST Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg