Gå til innhold

Mic ødelagt eller ikke?


Anbefalte innlegg

Logga på en dag og starta ventrilo, da fant jeg ut at ingen kunne høre meg. Jeg skifta til en annen mic, men akkurat det samme skjedde at ingen kunne høre meg :mad: . Snakking over skype/msn eller spille inn noe via mic funker heller ikke. Hva kan være galt? :cry:

Endret av zebe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

gå inn på mixeren i windows. kontrollpanel -> lyder og lydenheter

-> så på stemme, . stemmeinspilling. -> trykk volum. der er mikseren. se om mikrofon er mutet, eller dempet. eller skru lyden høyere på dn, evt ta på 20 db funksj. --> avansert under volum slider.

Endret av member-63169
Lenke til kommentar
gå inn på mixeren i windows. kontrollpanel -> lyder og lydenheter

-> så på stemme, . stemmeinspilling. -> trykk volum. der er mikseren.  se om mikrofon er mutet, eller dempet. eller skru lyden høyere på dn, evt ta på 20 db funksj. --> avansert under volum slider.

5275701[/snapback]

 

Ingenting hjelper. :cry:

Lenke til kommentar

Bumper på en måte.. har samme problem..

 

brukte mic før og da funket det fint, men fikk låne en mic hos en kompis i dag... får ikke noe lyd.. har stilt opp volumet over alt og slådd på mic i sound effect manager..

 

Men fant ut at hvis jeg setter på musikk så tar han opp det :S.. men ikke det jeg sier i mic'en,. da er det helt stilt..

 

vet at mic'en fungerer,,

 

hjelp?.. kan det hjelpe å instalere driverene på nytt elns??

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Prøvd med et annet lydkort?

5288655[/snapback]

 

nei.. Vil helst slippe det.. Det jeg har nå er ett 7.1 surround lydkort som er intregrert i hk..

 

Når jeg scanner med Sound effect manager så finner han mikrofonen i microfonporten.. men for fortsatt ikke lyd..

 

kan teste med enda et lydkort, men går det bra å ha 2 da?.. er ikke surround på noen av de jeg har liggende og jeg er avhengig av d :p

 

edit: glem d bare.. instalerte lyddriverene på nytt så funket det fint :thumbup:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...