Gå til innhold

Migration i løpet av neste 2 ukene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Here's the currently planned migration for the next two weeks. Please note that this may change, and if it does we'll of course update this post.

This migration will be to completely new realms, two old realms to each new one, to ensure the migration runs a lower risk of being closed prematurely. The names of the new realms will be revealed later.

12/12 - 16/12

Deathwing --> New realm A

Stormscale --> New realm A

Bladefist --> New realm B

Kor'gall --> New realm B

19/12 - 23/12

Crushridge --> New realm C

Skullcrusher --> New realm C

Burning Legion --> New realm D

Ravencrest --> New realm D

This is the last migration planned for this year, but we're looking into the possibility of running more migration in January for realms with substantial queues. We'll get back to you about this.

Da er det snart ny migration dere. Diskuter her...

Kilde: Blue post på Wow-europe forumet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er direkte dårlig at de ikke velger å la flere migrere til low-pop servere istedet for å lage enda flere nye low-pop servere.

Det er beinhardt å finne grupper på Balnazzar, bortsett fra guildruns. Lowlevels er det heller ikke sinnsykt mye av. Det er sikkert mange som er enig i at man minst bør få low-pop servere opp til medium, slik at det ikke blir 100 tomme servere :S

Gjest medlem-19530
Skrevet

jeg syns det er fucked up å ta til nye realms. ta heller til de som det faktisk står recommended til det hatte vert mye bedre. og jeg som vil ha stormscale >-->sylvanas

Skrevet

uff, nå er det på tide med migration fra ragnaros.. er også lei at det er fult, mistet party sidne jeg har blitt disconnected og ikke kom inn på en stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...