MacBain Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Er det mulig å konvertere dynamiske harddisker tilbake til basic disker? Jeg skulle lage backup image av en partisjon, men jeg finner ingen programmer som støtter dynamiske disker.
nifty Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Velg start og kjør skriv cmd , og trykk enter ! deretter skriver du diskpart , og det starter opp et lite, men fint verktøy , som i sin eminente 'convert' funksjon kan konvertere en dynamisk disk tilbake til basic Ha en fin dag ! _nifty_
RS2000 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Utolig å se a gode, gamle DOS lever i beste vellgående.
MacBain Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Fikk beskjed om at disken må være tom, det er den dessverre ikke . Er ingen mulighet å konvertere disken med data på?
nifty Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Dersom jeg ikke husker helt rivende galt, vil du , når du konverterer dynamiske disker(volumer) som er satt sammen av flere mindre dynamiske partisjoner, kunne miste data i aller unntatt 'hoved' disken. Derfor den meldingen .... Ble det forståelig ? _nifty_
Buzz76 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Er rimelig sikker på at du ikke kan konvertere fra dynamisk til basic uten å miste dataene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå