Gå til innhold

Microplex - Mye dårligere service enn før.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vil dele min siste erfaring med Microplex.

Jeg har alltid reklamert for dem, siden jeg har sett på dem som den beste webshopen i Norge, men nå har de blitt rett og slett elendige på service.

 

Merk at dette gjelder KUN min siste ordre, samt div. andre personer som har bestillinger hos Microplex nå.

Mitt ordrenummer er btw. # 28536, i tilfelle Microplex leser forumet og bestemmer seg for å svare på mine mails.

 

Jeg har sendt mail 2 ganger og bedt om status på min ordre, uten å få svar. Noe telefonnummer har de selvfølgelig ikke, så jeg sitter her med ny hardware som jeg ikke kan bruke siden jeg mangler kabinett bl.a.

 

 

Er det noen andre her som har fått kontakt med Microplex folka siste 2-3 dagene?

 

Før svarte de alltid innen 2min-2timer... Nå har jeg ikke fått svar fra dem på flere dager...

 

 

edit: glemte et ord (slik går det når man døgner)

 

_________________

Shahin (aka. stratcast) | [email protected]

 

P4 NW [email protected] med Swiftech MCX478B, MSI 845E MAX2 BLR.

256MB Corsair XMS3000, Asus Ti4400@4600+

725GB HDD (WD, Maxtor, IBM), Dual 15" LCD.

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-09-03 08:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, vel, jeg vil ikke dømme mp fordi du ikke har fått svar på 2 mail. Det er noe som heter ferieavvikling, sykdom, o.l. Kanskje microplex er i stå stor vekst at de trenger en ny medarbeider?

 

Du har ikke fått svar på 2 mail og det er det. Siden du før fikk svar på timen så foreslår jeg at du gir dem et par dager. Det er vel det som er "vanlig" service.. Og ikke super service :smile:

 

Men men, du har kanskje ikke fortalt alt heller :smile:

Lenke til kommentar

Får alltid svar etter ca 1 time. Og det til og med i helgene :smile: Leveringa er kjempe rask.

Lurer på hva som hadde blitt dommen hvis du hadde dømt de andre selskapene på samme måte...

 

Microplex var et bitte lite bakgårdsselskap som nå bygger seg oppover til å bli noe av det mest respekterete innen bransjen. Og det tror jeg ikke er pga tilfeldigheter.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-03 08:26, shahin skrev:

Hei,


Jeg vil dele min siste erfaring med Microplex.

Jeg har alltid reklamert for dem, siden jeg har sett på dem som den beste webshopen i Norge, men nå har de blitt rett og slett elendige på service. Merk at dette gjelder KUN min siste ordre, samt div. andre personer som har bestillinger hos Microplex nå.

Mitt ordrenummer er btw. # 28536, i tilfelle Microplex leser forumet og bestemmer seg for å svare på mine mails.


Hei!

 

Vi ser normalt sett ikke hensikten med at dette skal gjøres offentlig, men siden du selv uttrykker ønske om det:

 

Det var trist å høre at du synes vi er blitt elendige på service. Jeg tror dog muligens du bør ta en prat med Chello før du blir så altfor sinte på oss. Siden 1. august har vi mottatt 3 mailer fra deg:

 

1) 29.08: Du ønsker å endre ordren nevnt over.

2) 29.08: Du ber oss se bort ifra mailen den forrige mailen da du har endret på ordren selv.

3) 02.09: Vi mottok en mail på ettermiddagen som blir besvart her nå i formiddag, altså dagen etter.

 

Datoen på mailen er søndag 01.09 - hvorfor Chello bruker et døgn på å levere en mail kan jeg dessverre ikke svare deg på. Jeg har sjekket andre mailer i samme periode og mailserveren vår i USA ser ikke ut til å ha bidratt til noen forsinkelser der.

 

Date: Sun, 1 Sep 2002 16:13:59 +0200

Received: (qmail 17621 invoked from network); 2 Sep 2002 14:15:42 -0000 by klesh.pair.com with SMTP

 

Quote:


Jeg har sendt mail 2 ganger og bedt om status på min ordre, uten å få svar.


Så vidt jeg kan se har vi kun mottatt de ovennevnte mailer fra deg.

 

Quote:


Før svarte de alltid innen 2min-2timer... Nå har jeg ikke fått svar fra dem på flere dager...


Ifølge datoen på mailen ble denne sendt fra deg på en søndag. Selv om vi ofte svarer på mail iløpet helgen, synes jeg kanskje ikke man kan *forvente* å få svar før neste virkedag?

 

Vi forsøker alltid å svare på mail så hurtig som mulig og som mange nevner skjer dette som oftest samme dag som vi mottar mailen. Support mail kan ta noe lengre tid da det ofte må gjøres litt undersøkelser av den som besvarer mailen for å få gitt et så korrekt svar som mulig.

 

I ditt tilfelle mottar du altså svar dagen etter vi mottok mailen fra deg - håper ikke det er det du legger til grunn for å dømme servicen vår nedenom og hjem :smile:

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Synes folk er utålmodige, må da klare å vente et par dager på en email. Man kan ikke regne med at dem sitter å venter på at noen skal sende email, dem har tross alt en jobb å gjøre.

Jeg er kjempefornøyd med min service fra Microplex, er første stedet jeg ser om jeg trenger vifter/kabinett/kjøling o.l!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...