Gå til innhold

Fujitsu-Siemens og Fujitsu Amerika


Bjessings

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig forskjellen pa disse to selskapene?

 

Jeg har planer om a kjope Fujitsu-Siemens Lifebook S7020 Supreme (VFY:S7020BT-60NO), som modellen heter hjemme i Norge. Jeg bor for oyeblikket i Canada hvor modellen heter Fujitsu 7020D, vel det er det den heter i USA. Det var i utgangspunktet den maskinen jeg ville ha. Den som har 2.0 GHz prosessor og 80 Gb harddisk og SXGA+.

 

http://store.shopfujitsu.com/fpc/Ecommerce....do?series=S72D

 

Men jeg fant ut at jeg onsket norsk tastatur i stedet og bestemte meg for a kjope den i Norge nar jeg kommer hjem i jula. Er det egentlig noe forskjell pa disse to, ja bortsett at den norske varianten har dobbelt sa mye minne da. Kan noen si meg om jeg far den samme maskinen i Norge som USA nar det gjelder spesifikasjoener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.. er maskinen billigere i Canada ?

 

Kjøp den isåfall der, og kjøp et norsk tastatur til den, enten i Norge eller i Canada) som du monterer på, evt får sertifisert verksted i Canada til å gjøre.

 

Har jobbet mye med FSC laptoper, og det ligger flere forskjellige "tastatur-land" i de standariserte partlistene. Dvs at man finner partnummeret til det norske tastaturet du vil ha, også i de listene de opererer fra hos verkstedet i Canada.

 

 

 

Jeg har en Lifebook P7010, og flytter snart til USA. Tenkte å kjøpe med en amerikansk adapter når jeg kommer dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...