Gå til innhold

kameo eller cod2?


Straffa

Anbefalte innlegg

har tenkt og skaffe meg et nytt spill til xbox 360 i morgen.

 

har kommet til at det enten blir kameo eller cod2

 

kameo

- plattoform, bra grafikk, ingen live? spille co op over internett?

 

cod2

-bra grafikk, bra historie, kun 8 spillere på live, hvor mange maps? kommer det nye maps?

 

plutselig har jeg bestemt meg for kameo, men så heller det over til cod2. får aldri bestemt meg helt

 

hvem ville du valgt av de 2 og hvorfor?

 

takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAHA, PDZ?? PDZ er det mest oppkrytte fps spillet som er ute til X360.

 

Det er en skam at nettsider som Gamespot har gitt det så bra som dem har. En skam! Men er det noe PDZ er "bedre" på så er det nok live biten.

 

Men COD2 er et så utrolig mye bedre spill på så utrolig mange punkter, jeg blir nesten kvalm at tanken på Rare's latterlige forsøk på å vise at dem kan lage fps spill enda.

 

Men ang Kameo eller COD2 så må du bare bestemme deg for om du skal ha platform eller fps.

 

Vel det er min mening...

Lenke til kommentar
Kjøp deg heller PDZ, mye bedre grafikk og 32 spillere over live + coop på alle singleplayer maps over live  :w00t:

5267262[/snapback]

Som du ser ønsket brukeren innspill på Call of Duty 2 eller Kameo, ikke noe annet spill. Det kan enten være fordi han allerede har f.eks. Perfect Dark Zero, eller rett og slett allerede har funnet ut at det ikke er noe for han.

 

Vennligst unngå innlegg som dette i fremtiden.

Lenke til kommentar
Kjøp deg heller PDZ, mye bedre grafikk og 32 spillere over live + coop på alle singleplayer maps over live  :w00t:

5267262[/snapback]

Som du ser ønsket brukeren innspill på Call of Duty 2 eller Kameo, ikke noe annet spill. Det kan enten være fordi han allerede har f.eks. Perfect Dark Zero, eller rett og slett allerede har funnet ut at det ikke er noe for han.

 

Vennligst unngå innlegg som dette i fremtiden.

5267640[/snapback]

 

korrekt :)

har PDZ og det er ikke så bra nei. fps uten og ha muligheten til å hoppe blir litt teit for meg. også er "runspeed" i sirups speed men jeg gir ikke opp. skal prøve å komme meg gjennom singel player delen så teste det litt mere ut på live. kanskje det bare er en vanesak

Lenke til kommentar
HAHAHA, PDZ?? PDZ er det mest oppkrytte fps spillet som er ute til X360.

 

Det er en skam at nettsider som Gamespot har gitt det så bra som dem har. En skam! Men er det noe PDZ er "bedre" på så er det nok live biten.

 

Men COD2 er et så utrolig mye bedre spill på så utrolig mange punkter, jeg blir nesten kvalm at tanken på Rare's latterlige forsøk på å vise at dem kan lage fps spill enda.

 

Men ang Kameo eller COD2 så må du bare bestemme deg for om du skal ha platform eller fps.

 

Vel det er min mening...

5267425[/snapback]

 

Smak og behag!

 

Du driter deg ut når du sier at det er det mest oppskrytte spillet, veldig mange nettsider har gitt det veldig god karakter og jeg og mange andre kamerater digger det fett.

 

Til moderator: Jeg vet at brukeren ville ha cod2 eller kameo, så ikke no galt i å legge inn det her. Tror ikke han tok skade av å lese det... :roll:

Lenke til kommentar
HAHAHA, PDZ?? PDZ er det mest oppkrytte fps spillet som er ute til X360.

 

Det er en skam at nettsider som Gamespot har gitt det så bra som dem har. En skam! Men er det noe PDZ er "bedre" på så er det nok live biten.

 

Men COD2 er et så utrolig mye bedre spill på så utrolig mange punkter, jeg blir nesten kvalm at tanken på Rare's latterlige forsøk på å vise at dem kan lage fps spill enda.

 

Men ang Kameo eller COD2 så må du bare bestemme deg for om du skal ha platform eller fps.

 

Vel det er min mening...

5267425[/snapback]

 

Smak og behag!

 

Du driter deg ut når du sier at det er det mest oppskrytte spillet, veldig mange nettsider har gitt det veldig god karakter og jeg og mange andre kamerater digger det fett.

 

Til moderator: Jeg vet at brukeren ville ha cod2 eller kameo, så ikke no galt i å legge inn det her. Tror ikke han tok skade av å lese det... :roll:

5268873[/snapback]

 

 

etter å ha lest utallige fornuftige og hjelpsomme innlegg fra _larZen_ her i spilldelen av forumet, så må jeg si at jeg tror han har litt mer peiling enn deg ;)

Lenke til kommentar
HAHAHA, PDZ?? PDZ er det mest oppkrytte fps spillet som er ute til X360.

 

Det er en skam at nettsider som Gamespot har gitt det så bra som dem har. En skam! Men er det noe PDZ er "bedre" på så er det nok live biten.

 

Men COD2 er et så utrolig mye bedre spill på så utrolig mange punkter, jeg blir nesten kvalm at tanken på Rare's latterlige forsøk på å vise at dem kan lage fps spill enda.

 

Men ang Kameo eller COD2 så må du bare bestemme deg for om du skal ha platform eller fps.

 

Vel det er min mening...

5267425[/snapback]

 

Smak og behag!

 

Du driter deg ut når du sier at det er det mest oppskrytte spillet, veldig mange nettsider har gitt det veldig god karakter og jeg og mange andre kamerater digger det fett.

 

Til moderator: Jeg vet at brukeren ville ha cod2 eller kameo, så ikke no galt i å legge inn det her. Tror ikke han tok skade av å lese det... :roll:

5268873[/snapback]

 

 

etter å ha lest utallige fornuftige og hjelpsomme innlegg fra _larZen_ her i spilldelen av forumet, så må jeg si at jeg tror han har litt mer peiling enn deg ;)

5269025[/snapback]

 

jepp enig der.. _larZen har cluet :thumbup:

Lenke til kommentar
HAHAHA, PDZ?? PDZ er det mest oppkrytte fps spillet som er ute til X360.

 

Det er en skam at nettsider som Gamespot har gitt det så bra som dem har. En skam! Men er det noe PDZ er "bedre" på så er det nok live biten.

 

Men COD2 er et så utrolig mye bedre spill på så utrolig mange punkter, jeg blir nesten kvalm at tanken på Rare's latterlige forsøk på å vise at dem kan lage fps spill enda.

 

Men ang Kameo eller COD2 så må du bare bestemme deg for om du skal ha platform eller fps.

 

Vel det er min mening...

5267425[/snapback]

 

Smak og behag!

 

Du driter deg ut når du sier at det er det mest oppskrytte spillet, veldig mange nettsider har gitt det veldig god karakter og jeg og mange andre kamerater digger det fett.

 

Til moderator: Jeg vet at brukeren ville ha cod2 eller kameo, så ikke no galt i å legge inn det her. Tror ikke han tok skade av å lese det... :roll:

5268873[/snapback]

 

 

han driter seg vel ikke akkurat ut ved å kalle det oppskrytt da det vel går på hva han syns om spillet.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
etter å ha lest utallige fornuftige og hjelpsomme innlegg fra _larZen_ her i spilldelen av forumet, så må jeg si at jeg tror han har litt mer peiling enn deg ;)

5269025[/snapback]

 

:nei: omg...

 

alle har hver sin smak, jeg syns han overreagerte med sin dom over PDZ.

Selv om han er aktiv på forumet så betyr ikke det at han nødvendigvis har god smak.

 

Jeg sa til han som startet emnet at PDZ var fett så kommer han Larzen og slenger unødvendig masse pess om det. :nei:

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
etter å ha lest utallige fornuftige og hjelpsomme innlegg fra _larZen_ her i spilldelen av forumet, så må jeg si at jeg tror han har litt mer peiling enn deg ;)

5269025[/snapback]

 

:nei: omg...

 

alle har hver sin smak, jeg syns han overreagerte med sin dom over PDZ.

Selv om han er aktiv på forumet så betyr ikke det at han nødvendigvis har god smak.

 

Jeg sa til han som startet emnet at PDZ var fett så kommer han Larzen og slenger unødvendig masse pess om det. :nei:

5269530[/snapback]

 

la meg gjette, du er mellom 12 og 14 år?

 

edit: jeg sa ikke at han hadde god smak selv om var aktiv, nå må du slutte med å vrenge ordene våre. jeg skrev at jeg hadde mye nytte av _larZen_ sine innlegg i mange tilfeller. Han virker også som en som vet hva han snakker om. han begrunner og utdyper svarene sine noe som jeg ikke synes du gjør ;)

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar
uendelig mange sære folk her ass    :no:  :roll:

5269480[/snapback]

 

hvilke(t) innlegg er det du sikter til nå egentlig?

 

 

etter å ha lest utallige fornuftige og hjelpsomme innlegg fra _larZen_ her i spilldelen av forumet, så må jeg si at jeg tror han har litt mer peiling enn deg ;)

5269025[/snapback]

 

:nei: omg...

 

alle har hver sin smak, jeg syns han overreagerte med sin dom over PDZ.

Selv om han er aktiv på forumet så betyr ikke det at han nødvendigvis har god smak.

 

Jeg sa til han som startet emnet at PDZ var fett så kommer han Larzen og slenger unødvendig masse pess om det. :nei:

5269530[/snapback]

 

ok for det første, trådstarter spurte etter tips om kameo eller cod2, skjønner at du nevner pdz da det og er et fps, men det var ikke det han spurte etter. og det at noen her kritiserer pdz, det er bare det de synes, du trenger ikke bli irritert over det.

Lenke til kommentar
etter å ha lest utallige fornuftige og hjelpsomme innlegg fra _larZen_ her i spilldelen av forumet, så må jeg si at jeg tror han har litt mer peiling enn deg ;)

5269025[/snapback]

 

:nei: omg...

 

alle har hver sin smak, jeg syns han overreagerte med sin dom over PDZ.

Selv om han er aktiv på forumet så betyr ikke det at han nødvendigvis har god smak.

 

Jeg sa til han som startet emnet at PDZ var fett så kommer han Larzen og slenger unødvendig masse pess om det. :nei:

5269530[/snapback]

 

la meg gjette, du er mellom 12 og 14 år?

5269707[/snapback]

 

 

alt jeg lurte på var deres meninger om spillet ikke om personer

 

mange multiplayer maps er det i cod2?

er det mulig og spille co op i kameo over internett?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Først takk til dere som setter litt pris på mine meninger, det er altid kjekt å vite :)

 

Jeg er ikke noen spill ekspert utenom det at jeg har spillt i ca 19år siden jeg var 8år så jeg har noen år spill erfaring. Og PDZ er ikke et spill jeg ville anbefalt til noen.....

 

Men smaken er som baken. Jeg regner med at det kommer en demo av PDZ på Live tjenesten snart. Så da kan en jo teste det før en evnt kjøper det.

 

Jeg kunne skrevet hva som er feil med PDZ men jeg har allerede sporet nok av topic her slik.

Lenke til kommentar
Først takk til dere som setter litt pris på mine meninger, det er altid kjekt å vite :)

 

Jeg er ikke noen spill ekspert utenom det at jeg har spillt i ca 19år siden jeg var 8år så jeg har noen år spill erfaring. Og PDZ er ikke et spill jeg ville anbefalt til noen.....

 

Men smaken er som baken. Jeg regner med at det kommer en demo av PDZ på Live tjenesten snart. Så da kan en jo teste det før en evnt kjøper det.

 

Jeg kunne skrevet hva som er feil med PDZ men jeg har allerede sporet nok av topic her slik.

5270951[/snapback]

 

smaken er som baken ja. jeg synes PDZ er helt ok spill. flerspillerdelen ser ganske gøy ut. spesielt co op

 

nå må jeg bare vente til jeg får lønning, så er det bort og kjøpe kameo :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...