Gå til innhold

er amped 3 no bra spell?


trondtrond

Anbefalte innlegg

de fleste spillene har noe med live å gjøre.. enten det er leaderboards, downloadable content eller multiplayer, så tror jeg ikke det er et spill i launch lineupen som ikke har noe live i seg!

5286074[/snapback]

Nei de er Live Aware alle sammen ja, som de skal være. Men det vil ikke automatisk tilsi at det må være multiplayer på de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de fleste spillene har noe med live å gjøre.. enten det er leaderboards, downloadable content eller multiplayer, så tror jeg ikke det er et spill i launch lineupen som ikke har noe live i seg!

5286074[/snapback]

Nei de er Live Aware alle sammen ja, som de skal være. Men det vil ikke automatisk tilsi at det må være multiplayer på de.

5286340[/snapback]

 

er vel egentlig ikke det jeg sier heller!

Lenke til kommentar
de fleste spillene har noe med live å gjøre.. enten det er leaderboards, downloadable content eller multiplayer, så tror jeg ikke det er et spill i launch lineupen som ikke har noe live i seg!

5286074[/snapback]

Nei de er Live Aware alle sammen ja, som de skal være. Men det vil ikke automatisk tilsi at det må være multiplayer på de.

5286340[/snapback]

 

er vel egentlig ikke det jeg sier heller!

5286603[/snapback]

Nei, men enkelte som excelsion ser ut til å tro det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Eneste som krever at et spill er Live Aware er vel strengt tatt at det kommuniserer med Live på noe vis - og alle spill til Xbox 360 har archivements, ergo - Live Aware.

Jeg synes ikke mangelen på multiplayer er et så stort problem som folk her skal ha det til, spillet er latterlig gøy alikevel.

Lenke til kommentar
de fleste spillene har noe med live å gjøre.. enten det er leaderboards, downloadable content eller multiplayer, så tror jeg ikke det er et spill i launch lineupen som ikke har noe live i seg!

5286074[/snapback]

Nei de er Live Aware alle sammen ja, som de skal være. Men det vil ikke automatisk tilsi at det må være multiplayer på de.

5286340[/snapback]

 

er vel egentlig ikke det jeg sier heller!

5286603[/snapback]

Nei, men enkelte som excelsion ser ut til å tro det.

5286857[/snapback]

 

 

Eneste som krever at et spill er Live Aware er vel strengt tatt at det kommuniserer med Live på noe vis - og alle spill til Xbox 360 har archivements, ergo - Live Aware.

Jeg synes ikke mangelen på multiplayer er et så stort problem som folk her skal ha det til, spillet er latterlig gøy alikevel.

5286985[/snapback]

 

 

skal vi ta det som en konklusjon ta kvelden for denne OF diskusjonen?

 

runda spillet idag BTW.. kort. veldig kort. fem-seks timer bare. men det er jo fortsatt minst hundre timer igjen med leking og rekordsetting!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Story-modusen er ikke den lengste, nei - men nå er det fortsatt et mylder av challenges igjen i bakkene, så man har fortsatt en god grunn til å spille det i lang tid fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror jeg ville gått for PDZ eller CoD2, pga. multiplayermulighetene. Jeg synes egentlig at PDZ er utrolig gøy i multiplayer, og vil da trolig kunne gi deg flest timer gameplay, selv om du kan spille Amped 3 i evigheter etter at du er ferdig med storymoden, og fortsatt ha det gøy. Har ikke testet CoD2 godt nok til å kunne si noe om det, men såvidt jeg har skjønt er CoD2 bedre enn PDZ på singleplayer-delen, mens PDZ går CoD2 mp en høy gang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*Det funker å launche den. Men du må ha en venn å spille med og så må du gå på story mode->Trail map og så velger du en challenge med bilde av 2 personer over 1 sirkel(Farge avhenger av vanskelighetsgrad)

 

Story mode er ganske kort virker det som da det er 22 storyoppdrag eller noe, men mange timer må til for å få gull på alt og evt. få en bra rank online. Selv forlater jeg ikke et fjell før alt på det fjellet er ferdig med gull, impressions evt. secrets! Så mer enn nok å gjøre her:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...