Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mac OS og Windows Xp i nettverk


Anbefalte innlegg

Jeg har en desktoperstatter. Tung, solig Laptop som kan det meste. Men den er ikke veldig mobil av seg. Deilig å ha den på fanget, men ikke veldig diskré å dra frem på en café og med en AMD 64 2500+ CPU, som drar sitt av strøm, så er levetiden med en 15.4" skjerm temmelig patetisk. Er velig glad i den, digger den, men jeg vil gjere skaffe meg en helt basic, men pen å se på, Ultra-Portable. Ser på Apples iBook 12". Har lyst på den, men vil gjærne ha den på nettveket med tre andre Windows-PC'er for filmer og musikk, og internett :). Internett burde gå greit pga routeren, men er det mulig for Windows-PC'er å hoste filer for Mac'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne hører vel strengt tatt til i mac...men jeg kan jo svare deg likevel siden jeg

bruker mac og pc om en annen.

 

Og svaret er veldig enkelt. Det går alldeles utmerket.

 

 

:thumbup:

 

 

 

 

Jeg har en desktoperstatter. Tung, solig Laptop som kan det meste. Men den er ikke veldig mobil av seg. Deilig å ha den på fanget, men ikke veldig diskré å dra frem på en café og med en AMD 64 2500+ CPU, som drar sitt av strøm, så er levetiden med en 15.4" skjerm temmelig patetisk. Er velig glad i den, digger den, men jeg vil gjere skaffe meg en helt basic, men pen å se på, Ultra-Portable. Ser på Apples iBook 12". Har lyst på den, men vil gjærne ha den på nettveket med tre andre Windows-PC'er for filmer og musikk, og internett :). Internett burde gå greit pga routeren, men er det mulig for Windows-PC'er å hoste filer for Mac'en?

5263518[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...