Gå til innhold

Min Xbox360 tok kvelden ikveld


dueno

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn passe forbannet akkurat nå... Jeg skiftet spill, da jeg hadde lagt i PGR3 og startet Boxen igjen, kommer det bare striper på skjermen. Og jer ser ikke en eneste ting!! Har prøvd å restarte, ta ut og inn kablene til ingen nytte! Noen som har opplevd det samme??

 

Takk for svar!

Endret av dueno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lot den stå av i en halltime, men til ingen forandring... Jeg har en kamerat som jeg har som venn på xbox live, han sier at jeg kobler meg til og alt ser ut til og fungere som det skal, utenom bildet som er helt på gjordet! Noen som har peiling?

5262430[/snapback]

 

Du har ikke kommet borti den knappen på skjermkabelen til HDTV i steden for TV eller noe sånt da? da kommer det ikke noe bilde..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ring og light? Jeg klarer ikke engang å se oppstarts bildet... bare svart med striper og firkanter som beveger seg rundt på lerretet!

5262356[/snapback]

Ring of Light er lyset rundt powerknappen på selve konsollen, i tillegg til å vise hvor mange kontrollere som er tilkoblet og være generellt flashy, viser det errorkoder. Tre røde betyr at det er noe galt med A/V-kablen.

 

Jeg ville sjekket over alt som går frem til TVen din først, og som nevnt over - tatt en kikk på den lille HD/Vanlig TV bryteren som er under A/V-kontakta bak på 360en din.

Sjekk alle små tilkoblinger, både på TV og 360, og dobbeltsjekk igjen. Kan være en liten banal feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg har sjekket alt dette nå, alt står på det det skal, HDTV, Ingen røde lys. Alt virker som det skal UTENOM bildet!

5262461[/snapback]

Forsøk å sett tilbake til vanlig TV da, og se om det hjelper. Jeg ville også forsikret meg om at bryteren er helt dyttet på plass, slik at den ikke står å lager halvveis kontakt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nå begynner jeg å bli bekymret her.

Er det noen andre enn meg som ser en snodig sammenheng med hvordan alle konsoller som har kræsjet her inne har spilt PGR3?

Min har funket helt fint, men jeg har ikke kjøpt PGR3, begynner nå bli en smule engstelig for at det er noe med spillet som gjør det.

5265282[/snapback]

Jeg har spilt mye PGR3 siden Fredag, og har ikke merket noen problemer. Og uansett, dersom et spill BBQer konsollen din, så er en ny bare en telefonsamtale unna.
Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli bekymret her.

Er det noen andre enn meg som ser en snodig sammenheng med hvordan alle konsoller som har kræsjet her inne har spilt PGR3?

Min har funket helt fint, men jeg har ikke kjøpt PGR3, begynner nå bli en smule engstelig for at det er noe med spillet som gjør det.

5265282[/snapback]

Jeg har spilt mye PGR3 siden Fredag, og har ikke merket noen problemer. Og uansett, dersom et spill BBQer konsollen din, så er en ny bare en telefonsamtale unna.

5265480[/snapback]

 

Jeg har problemer med at grafikken blir helt rar når maskinen kjører noe i 3d. Spesielt i pgr3. Det er mye flimmer og striper som ikke skal være der over hele skjermen. Var hos elkjøp for å få bytta maskinen, men de sa at jeg måtte vente til de fikk inn nye, men de ante ikke når det skjer. Er det et tlf nummer jeg kan ringe for å få bytta maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...