Gå til innhold

Film: Star Wars: Sith and Jedi - TILBAKEMELDING


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og noen venner har lagd en Star Wars fan film. Vi brukte hele sommeren 2005 på å forbrede, skrive manus, fikse kostymer og special fx program. Siste dagen før sommerferien var slutt ble vi ferdig med innspilning. Siden har vi vært litt late, men nå er den endelig ferdig.

 

JEG VIL NÅ HA TILBAKEMELDINGER OM FILMEN, MÅTTE DET VÆRE POSITIVE ELLER NEGATIVE, ELLER BEGGE DELER

 

Filmen er ferdig i siste versjon.

LASTES NED HER!

 

NB: Det er også en annen post tilgjengelig om denne filmen, men tenkte det var greit å ha en versjon her og i tilbakemelding forumet. Den andre posten kan du finne her: HER.

 

DVD forside og bakside:

Star%20Wars%20DVD%20FC%20%2302%20copy.jpg

Star%20Wars%20DVD%20BC%20%2302%20copy.jpg

 

Tusen takk for tilbakemeldinger :)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Får ikke filmen til og virke, har fryktelig lyst til og se den :yes:. Jeg har selv laget en Star Wars fan film, med elendige effekter.... vi malte pinner i forskjellige farger som skulle være lasersverd.. :blush: pinlig når jeg tenker over det nå... HeHe

 

Er der min maskin, eller filmen det er noe galt med siden den ikke starter?

 

Tøff poster forresten... :thumbup:

Endret av Rino_
Lenke til kommentar

Fra Rino!!

 

Ja, nå har jeg fått sett den! Synes den var ok.. Kule effekter, og det virket som et ganske bra kamera.

Kansje den burde vært på norsk? men det kunne jo blitt litt teit da.. Man hører nesten ingen ting av talen i filmen, som alle andre amatør filmer uten mikrofon. Derfor hadde det kansje vært enklere og skjønne noe vis den var på norsk, men det hadde blitt litt teit ja.... Star Wars på norsk :hmm: Nei.... det går ikke!!

 

Dere kunne kansje fått lydeffektene til å passe litt bedre når lyssabelen gikk ut og inn, men men. Kansje dere burde gjort noen scener utenom skogen, ble litt tamt etter vært.

Det var forresten ganske kul action, noen ganger. Jeg trodde det skulle bli en ekstra kul sverdkamp helt til slutt når den sithen var død, men det viste seg seg at kampen før var kulere. Man fikk liksom ikke en sånn "kick" slutt, vis du skjønner.

 

En annen ting jeg ikke likte helt var at i f.eks en sverdkamp, når dere byttet kamera vinkel fada dere men en sånn "blackout" effekt. Da skulle man trod at det ble en ny scene et annet sted, men i steden for fortsatte dere på det samme stedet i den samme stillingen.

Det var også tydlig og se at dere bare hadde et kamera, noe man pleier og ha. Men man så så tydlig at når dere bytta kamera vinkel hadde dere forberet dere på nytt og i den neste kamera vinkelen stod dere helt anderledes med F.eks lyssabelen.

 

Kul intro da :)

 

Det var en grei film synes jeg, litt pirk her og der men :)

 

Følger forresten den lasersverd effekten med adobe premiere pro? eller er det noe ekstra?

 

Og jeg har veldig lyst på det programmet, koster det mye?

 

( Jeg er forresten Rino_ en bruttern har logga seg inn med dette brukernavnet)

Endret av Ballajazzhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...