Gå til innhold

Raidmax Cobra 822


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEhe, skal du enten ha mange nye kabinetter, eller oppretter du bare en tråd for hvert kabinett du lurer på? :p Har sett minst 2 ell 3 tråder du har laget på kort tid, hvorfor ikke bare ta alle under en? :)

 

Det kabinettet har jeg nesten lik av, har den de selger på microplex... Det er vel greit, greit nok utseende, men det er tungvint å sette inn/ta ut komponenter inni der (dvd, PCI, floppy, hdd), det er skruer, ikke tommelskruer, man må bruke skrutrekker, men man kan da ikke forvente alt av et kabinett til 500 :)

 

Ville kanskje vurdert det, spørs på hvor mye du skal bruke, men det der i hvitt syns ikke jeg så så kult ut ;p Men smaken er som baken;p

Lenke til kommentar

jeg har drevet med pc en liten stund nå og enkelte ting lærer man seg, og en ting er at raidmax ikke er noe å skryte av, kabinette er av plast, så tåler ikke all verden, er veldig 14 tiss, mye "lys og krims krams".. joa det er vel tøft det, men får å si det sånn man går drit lei etter en stund! hadde selv et ganske så 14 tiss kabinett en gang, nemmelig et collor soho! og det tok vel 3 måneder før jeg byttet det ut til et skikkelig kabinett! pga jeg rett og slett gikk lei, det støya so bare F og det var så skranglete at det var til å dø av! :whistle:

 

men smaken er som baken, men når man har drevet med pc en stund så er det ikke utsende som er viktigst, da tenker man mer på kvalitet, romslighet, hvordan kjølinga er, osv..

 

så mitt svar er: nei ikke raidmax....

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
jeg har drevet med pc en liten stund nå og enkelte ting lærer man seg, og en ting er at raidmax ikke er noe å skryte av, kabinette er av plast, så tåler ikke all verden, er veldig 14 tiss, mye "lys og krims krams".. joa det er vel tøft det, men får å si det sånn man går drit lei etter en stund! hadde selv et ganske så 14 tiss kabinett en gang, nemmelig et collor soho! og det tok vel 3 måneder før jeg byttet det ut til et skikkelig kabinett! pga jeg rett og slett gikk lei, det støya so bare F og det var så skranglete at det var til å dø av! :whistle:

 

men smaken er som baken, men når man har drevet med pc en stund så er det ikke utsende som er viktigst, da tenker man mer på kvalitet, romslighet, hvordan kjølinga er, osv..

 

så mitt svar er: nei ikke raidmax....

5265506[/snapback]

Oppsummering:

Jalla plast kabinett i dårlig utførelse.

Lenke til kommentar
Soprano er fint det også da.. :tease:

 

:love: Soprano :love:

5311896[/snapback]

joa men tsunami`en har et par egenskaper som soprano ikke har da...

5311935[/snapback]

JOa, men trenger ikke de egenskapene.. :tease:

5311968[/snapback]

tsunamien veier litt mindre, har også front døra i børsta stål, samt de kule små led lysa, samt små lufte hull i døra.

dersom man beveger seg inn i kabinette så kan man ta ut/inn hdd og disketstasjon ramma noe som er veldig kjekt, samt at det er gummioppheng rundt hdd festene ;)

Lenke til kommentar
Soprano er fint det også da.. :tease:

 

:love: Soprano :love:

5311896[/snapback]

joa men tsunami`en har et par egenskaper som soprano ikke har da...

5311935[/snapback]

JOa, men trenger ikke de egenskapene.. :tease:

5311968[/snapback]

tsunamien veier litt mindre, har også front døra i børsta stål, samt de kule små led lysa, samt små lufte hull i døra.

dersom man beveger seg inn i kabinette så kan man ta ut/inn hdd og disketstasjon ramma noe som er veldig kjekt, samt at det er gummioppheng rundt hdd festene ;)

5311978[/snapback]

Trenger det fortsatt ikke, ikke avhengi..

Soprano har "On og når pc`en arbeider leds i front, selv om døra er på..

Lenke til kommentar

Hvem skulle tro man fikk ett waterchill vannkølingsett i Cobraen? :D

 

Ikke ferdig enda, men om det er noen der ute, så passer det PeRfEkT!..Kunne ikke passet bedre oppunder der rett og slett! :p (dette med bZerk PSU).

 

Bare gitter og belistning igjen av en sort, så blir det bra. :)

 

Kjøpte det kun for at det var billig og sprekt, tilslutt også veldig gunstig for vannkjøling, da spesiellt waterchill. Så jeg ser ikke noe negativt i det..! ;)post-40070-1135029719_thumb.jpg

post-40070-1135029780_thumb.jpg

post-40070-1135029850_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Dette er en kompis av meg sitt kabinett. Han har det ikke særlig ryddig, men jeg og han har planer om en "ryddedag" på torsdag. Han har bestillt kabelstrømper og en skjerm som kan settes forand på PC'n sammen med meg.

Lenke til kommentar
My eyes! My eyes!

 

Har ikke sett like mye rot siden sist LAN jeg var på...

 

Rydd!

 

Mye!

5314242[/snapback]

I all verden.. Hallo? :whistle: Det er en PC for meg! Det er meningen den skal funke! Er jo bl.a. annet derfor jeg modda kabinettet, så jeg skulle få bedre kjøling, noe som jeg også fikk. Er jo trossalt bare jeg som stort sett glaner på pc'en..

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...