Gå til innhold

Xbox 360s bakoverkompatibilitet


superted81

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det blir med fremtidig spill ift bakoverkompatibilitet? Ser på lista som har ligget på div. forum, men den tar sikkert ikke høyde for nye titler som ikke har kommet ut enda... Tenker spesielt på det nye Prince Of Persia spillet...

 

Blir jo litt nitrist om man ikke kan spille nyere xbox titler på 360n før det event. kommer en emulator til det, som sikkert kan ta litt tid... :hmm: Hvis det kommer i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg er enormt skuffet over den bakoverkompabilitieten hittil. Ingen av spillene jeg vil spille funker på 360'n.

 

SSX on tour og fifa 05... Hadde ikke gamleboxen min gått til helvete skulle jeg pakka inn 360 og latt den gå for 2895, mens jeg kunne kose meg med xbox1 og spill jeg liker.

Lenke til kommentar
Må si jeg er enormt skuffet over den bakoverkompabilitieten hittil. Ingen av spillene jeg vil spille funker på 360'n.

 

SSX on tour og fifa 05... Hadde ikke gamleboxen min gått til helvete skulle jeg pakka inn 360 og latt den gå for 2895, mens jeg kunne kose meg med xbox1 og spill jeg liker.

5254827[/snapback]

 

Ja det er synd at ikke alle spill kan spilles. Jeg håper ihvertfall de aller fleste titlene som kommer utover blir bakoverkompatible... Rart og ikke kunne spille nye xbox titler på en ny konsoll...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...