kårekårelimihåret Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Denne fant jeg litt morsom http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...ral-en&T=682536
Paxor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Må vel ha kjeda seg litt han som drar med Gamon til andre siden av Azeroth
cErfik Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Haha artig da ganske mye tid til overs han der ja
Ildflue Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kita Volchan til SW her om dagen, ikke fullt så lang tur, men jeg skal si det var mange forundrende low-lvl's i SW ja
Superslask Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Har en film med Kazzak i SW, rimelig heftig syn det å. Sett noen kite en devilsaur fra ungoro til org også.
Sigga Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, noen med litt for mye tid ja Btw: Ikke lov å pulle Kazzak etc til store byer lenger.
Gjest medlem-19530 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 det har jo blitt hordes nasjonal ting det å drepe gamon gjør det selv vær gang etter hs
John Keats Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, noen med litt for mye tid ja Btw: Ikke lov å pulle Kazzak etc til store byer lenger. 5254793[/snapback] Hvor står det?
Datasmurf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 *le seg skakk og falle ut av senga* Den Gamon-greia var indeed funny, yes Også inni tråden der et sted med en mage som puller en Servant of etellerannet fra Blasted Lands til Stormwind Keep. Immortal mobs ftw!
Xeenon_ Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Må dra Hogger rundt en gang også.. han hadde sikkert hatt godt av en tur til Undercity =)
argomara Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Haha.. Så bra... Pleier selv og ha det litt artig med han Gamon selv, løper litt rundt i orgrimmar med han og diverse.. Men dette tok jo kaka da, han må ha kjedet seg fært gett..
Ildflue Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Må dra Hogger rundt en gang også.. han hadde sikkert hatt godt av en tur til Undercity =) 5258213[/snapback] Im on it! ^^
gamer73 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 hva skjer om man liksom mister han på veien? Vil han løpe hele veien tilbake til ogrimmar? Vil han finne veien selv? eller blir han liksom en slags lost mob som bare jobber opp mot et tre f.eks? Akkurat som den skorpionen som finnes på silvermoon serveren i silithius som liksom er låst fast. Han øvd opp bue fra 180 til 300 på ham. Når man skyter elelr hogger på ham får man opp evade, og man kan ikek skade ham elelr ham deg. Men det fungerer ypperlig til å makse våpenskill på. Vurderer å lære med dagger og øve opp til 300 skill mens jeg spiser middag. Er bare å starte angret så hogger charren min til jeg velger å avslutte
Superslask Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Enkelte mobs har en tendens til å låse seg fast slik, vet om flere eksempler. Om du "mister" en mob drar han direkte tilbake der han kom fra, om det så er rett opp fjellveggen til Thunderbluff eller over et tre.
gamer73 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Enkelte mobs har en tendens til å låse seg fast slik, vet om flere eksempler. Om du "mister" en mob drar han direkte tilbake der han kom fra, om det så er rett opp fjellveggen til Thunderbluff eller over et tre. Lol...må være morsomt å se han Gamon komme løpende opp fjellveggen, mens man selv tar heisen ned der sør i Barrens:)
Superslask Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Nei han vil løpe som det ikke var noe opp eller ned i terrenget, så du ville bare såvidt sett han før han var oppe. har selv sett Golemagg løpe løpsk slik i hele MC, igjennom vegger osv. (har film litt av det faktisk)
Sinnsro Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 En prest kunne jo fulgt endel av reisen hans hjem da
Mads J. Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hva er enkleste måten å få med seg en mob for en priest? Har noen tanken om det, men har aldri prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå