Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det bare meg eller er det bare et par demoer som er tilgjengelig?

Når jeg sjekket i forgårs fant jeg bare disse:

- NFS: MW

- NFL

- NBA

- FIFA: RTFWC

- Project Gotham Racing 3

Disse kunne jeg altså ikke finne spill-demoer av:

- Kameo

- Condemned

- Quake 4

- Fight Night Round 3

- Full Auto

- King Kong

Var mange videoer, men ikke spill?

Endret av Lurifaksen
Skrevet
Er det bare meg eller er det bare et par demoer som er tilgjengelig?

Når jeg sjekket i forgårs fant jeg bare disse:

- NFS: MW

- NFL

- NBA

- FIFA: RTFWC

- Project Gotham Racing 3

Disse kunne jeg altså ikke finne spill-demoer av:

- Kameo

- Condemned

- Quake 4

- Fight Night Round 3

- Full Auto

- King Kong

Var mange videoer, men ikke spill?

5634158[/snapback]

Du har sikkert trykket Demos and trailers/All new demos and trailers... Det er feil, ta å gjør slik i stedet: Demos and trailers/List by Game. Dette skulle funke :thumbup:

Skrevet

LAsta ned full auto i går kveld... Er vel kanskje noe av det dårligste jeg har sett. At noen kunne tenke seg å bruke penger på å spille noe sånt er forbi min fatteevne.

Skrevet
LAsta ned full auto i går kveld... Er vel kanskje noe av det dårligste jeg har sett. At noen kunne tenke seg å bruke penger på å spille noe sånt er forbi min fatteevne.

5662175[/snapback]

Er helt enig, kanskje litt moro å sprenge en bensinstasjon O.L, men å bruke de reserverte spillpengene mine på et sånt spill, det kommer aldri i væra til å skje!

:nei:

Skrevet (endret)

Er grafikken på COD2 dårligere på demoen enn i full-versjonen? Eller skal COD2 på xbox360 være nesten dårligere enn min nesten 2 år gamle PC klarer å kjøre?

Endret av Lurifaksen
Skrevet (endret)
Er grafikken på COD2 dårligere på demoen enn i full-versjonen? Eller skal COD2 på xbox360 være nesten dårligere enn min nesten 2 år gamle PC klarer å kjøre?

5669566[/snapback]

Tror grafikken er temmelig lik på demoen og fullversjonen!

Det er bedre grafikk på xbox 360, men det kommer litt anpå. Kjører du på HD-tv? da er det nok definnitivt bedre, men kjører du på vanlig tv uten advanced rgb scart cable vil jeg tro det er bedre på pc ;)

Endret av Lokiboki
Skrevet

Jeg har ikke testet den nedlastbare demoen, men den demoen som står i 360 kioskene er helt klart dårligere. Tror ikke det er anti-aliasing en gang. CoD2 ser Mycket bra ut ;)

Skrevet

Jeg lastet ned CoD 2 demoen og bare skal kjøpe meg det spillet. Jeg rett og slett elsket demoen, og det er det første WW2 spillet til nå, som faktisk har fått meg til å føle at jeg virkelig utretter noe. Herlig gameplay i det spillet.

Skrevet
Jeg lastet ned CoD 2 demoen og bare skal kjøpe meg det spillet. Jeg rett og slett elsket demoen, og det er det første WW2 spillet til nå, som faktisk har fått meg til å føle at jeg virkelig utretter noe. Herlig gameplay i det spillet.

5671754[/snapback]

Det synes jeg var en god avgjørelse, hehe. Fikk meg det spillet sammen med Xbox360'en til jul, og blir bare mer og mer overasked over gameplayet i single playeren. enig i at dette er "by far" den beste WW2 fps'en der ute :) . Live delen er også utrolig bra, selv om laggen kan til tider være et direkte angrep på min mentale helse, men da er det bare å finne seg en ny server :p .

Skrevet

Eg vurdere å kjøpe dette spillet,når eg finner det i billig versjon. Eg har det allerede på data så eg finner det unødvendig å blåse 400+ på dette akkurat no,men demoen og kontrollerne var absolutt spillbart.

Skrevet

Lovet meg selv at jeg måtte begynne å kontrollere spillkjøpen min, men etter å ha prøvd COD2 demoen er jeg redd for at jeg må innrømme at enda et spill er tilføyd listen! ;) Må bare ha meg de nyeste først! Gleder meg til GRAW! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...