balrog Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Heisann! Ikke at jeg har så fryktelig lyst til å jukse, men jeg skulle så gjerne visst om noen har fått til å bruke Debug funksjonen i Neverwinter Nights. Jeg har lest på diverse sider at man skal legge til "Debug Mode=1" under "Game Options" i nwn.ini fila. Og deretter skal man i spillet trykke på "~" (???!! Kan være "|") for å få konsoll og skrive "DebugMode 1". Meeen, dette har jeg ikke fått til å funke. Har noen andre fått det til? Tips?
NoNamed Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 hgehehehe hadde samma problem.....eter du har skrevet debugg mode 1 bla bla eller noe i den filen starter du spillet og du trykker den tasten til venstre for 1 (hva heter den?) ||||||§§§§§|§|||| men ikkno skjer,,,, løsning :smile: gå i windows og skift keyboard layouten(språket) til engelsk...nå vil |||§§§|||§§|||| funke :smile:
Dʋgɢtung Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Dette må vel være den mest sinnsyke bumpen noen sinne her på forumet, men jeg kom nå i alle fall over denne posten ved hjelp av søkefunksjonen. For å endre på keyboard-språket, må jeg da inn på Innstillinger for region og språk i kontrollpanel, eller finnes det et sted jeg kan endre _kun_ for keyboardet? Bare for å ha sagt det; det er ikke innpå 'Tastatur' i kontrollpanel. edit: fant det ut. Det var innpå 'Innstillinger for region og språk' og under fanen språk Endret 28. mai 2005 av Complexion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå