phex Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Driver å lager en webside med en stor samling med lenker som har med Frankrike å gjøre og lurer på om dere liker best at de eksterne lenkene åpner seg i nytt eller eksisterende vindu. Hva foretrekker du?
rødøye Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 For de som bruker nettlesere uten tabed rowsing (IE) er det bare plagsomt å få opp nye vinduer. For brukere av skikkelige nettlesere som Opera og FF går det bedre. du bør uansett opplyse om bruken av nye vinduer. Tilbakeknappen er den mest brukte knappen i en nettleser (sier noen) så jeg ville gått for linker som åpner i samme vindu. Spørs på målgruppen din.
PT Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Linkene må åpnes i samme vindu, definitivt. Hvis jeg vil ha lenkene åpnet i et nytt vindu, kan jeg gjøre det selv. Ikke noe problem i Opera og Firefox i alle fall.
phex Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 (endret) Ok, når to stemmer for at lenkene skal åpnes i samme vindu og jeg egentlig er helt enig så blir det det! Endret 4. desember 2005 av phex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå