MyBigMouth Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja, A miners log book... Atm sitter jeg å sliter veldig med dårlig mining skill. Derfor lurte jeg på om noen kunne dele litt info om hvor jeg kan mine hva. Lvl/hva du får osv... Har 118 i mining skill, noe som er altfor dårlig på en lvl 49 pala...Hvor går jeg for å få opp denne skillen?
TaleX Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 mine, mine og atter mine...såvidt jeg vet skiller du ikke på å smelte mer, så da er det bare å løpe rundt i STV å mine iron til du kan mine mithril i badlands... etter det går det egentlig greit fort... jeg har 300/300 i mining nå...
MyBigMouth Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Ja, men finnes det noen lister for hvor jeg kan mine hva, og hvilken skill det er?
TaleX Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) du kan søke på f.eks "iron deposit" på thott... da kommer det en liste med masse steder der det er iron depo's... og her http://thottbot.com/?t=Mining er det liste med hva du kan mine når... Endret 4. desember 2005 av TaleX
Sykkel Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg foreslår at du går til Badlands med en gang du kan mine Iron, og når du får høyere skill er det bare til å mine Mithril på samme plass Har gode erfaringer der Endret 4. desember 2005 av Sykkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå