Gå til innhold

Bilde med juicy høstfarger!

Krister03

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ett bilde jeg tok litt tidligere i år. Liker skarpheten og de saftige fargene, kan kanksje minne litt mye om sommer derfor har jeg kalt det "Won't Let It Go".

post-86745-1133649584_thumb.jpg

Endret av Krister03
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En virkelig fin fargesammensetning dette. Sterke og klare farger, fin skarphet. Likte det veldig godt :)

Edit: Og tittelen er veldig fin, passer utmerket

Endret av firstperson
Skrevet
Nyyydlig bilde :thumbup: Hadde passet utmerket som et  reklamebilde for "et eller annet", kommer bare ikke på hva :hmm:

5248545[/snapback]

Apple maybe? :wee:

5248622[/snapback]

Nei, det blir nok heller windows... Har alle fargene untatt gult fra logoen demmers :thumbup:

• 3 uker senere...
Skrevet

Første jeg tenkte når jeg såg dette bildet var RGB. :) Hadde du flyttet himmelbildet nederst så hadde det blitt korrekt rekkefølge til å få Rød-Grønn-Blå :roll:

Skrevet

Fargene kledde dette bildet så absolutt. Men angående tittel "... høstfarger" så syntes jeg kun det bildet i midten har høstfarger. Det nederste viser ett helt grønt blad med vanndråper, det forbinder jeg mest med våren eller sommer. (ihvertfall her i mo i rana hvor det regner hele året).

Angående det øverste med knallblå himmel så får jeg mest en sommerfølelse.

Hiv inn ett til bilde fra vintern og kall det 4 årstider :)

Skrevet
Hiv inn ett til bilde fra vintern og kall det 4 årstider :)

5331736[/snapback]

Hmm, tror et bilde av vinter og hvit vil bryte med resten av bildet for mye :hmm:

Skrevet

hehe;) mye tips her, ja. går jo an å gjøre som du sier stoners..hadde vært moro å prøvd hvertfall. mulig det hadde funka sammen med himmelen der

Skrevet (endret)

Du kunne jo fjærnet himmelen og heller slengt inn et blått og hvitt vinter bildet og så slengt inn et gult summer eller vår bilde. Da hadde du fått 4 årstider OG blå-grønn-rød-gul. ( to fluer i et smekk)

Endret av 100smiles
Skrevet

Du har godtnok nogle stærke farver og en god skarphed. Du kan tage billeder, kan man se.

Men hvad mener du med det? Hvad er billedets budskab?

Jeg savner en komposition, der mener noget.

Skrevet
Men hvad mener du med det? Hvad er billedets budskab?

Jeg savner en komposition, der mener noget.

5353833[/snapback]

Et bilde som illustrerer hvor pen vår klode er fra rett vinkel og i rett lys ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Ett bilde jeg tok litt tidligere i år...

5248325[/snapback]

Ett bilde? Er det tatt med et mystisk utenomjordisk kamera? Fint uttrykk er det uansett. Glimrende arbeid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...