Gå til innhold

Jegharfåttsvaretpåmittspm i dennetråden= NTFS


alvejenta

Anbefalte innlegg

Hei jeg så et sted her på diskusjon i går at det var noen som hadde problem når de skulle laste ned en fil på 4,5 GB.

 

De fikk en beskjed om at det ikke var mere plass.

 

Jeg har akkurat begynt å laste ned en på 4,5 GB og vil gjerne være føre var.

 

Kan noen vise meg hvor den ligger her på diskusjon.no

Endret av alvejenta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en fantastisk god emnetittel... *hint hint*  ;)

5247424[/snapback]

 

Det er ikke så mye plass i emne feltet der. Det var noe med at den personen

da måtte oppgradere fra fat32 eller noe sånt. Det var noe med 32 i

 

Det er også vanskelig å søke når jeg ikke husker helt hva det sto.

 

Jeg skal gjøre det jeg gjorde i går når jeg kom over den meldingen.

 

Jeg holdt på i seks timer i går da jeg så på ting her i diskusjon.

 

Jeg får sitte i seks timer igjen.

 

Bare kom med bedre forslag til emne

 

:)

 

HILSEN EN SOM LETTER OG LETTER

Lenke til kommentar
FAT32 (vanlig på Windows ME og Windows 98) takler opptil ca 4 Gb i filstørrelse (enkeltfil). NTFS (vanlig på Windows XP) takler større filer. Windows XP kan være satt opp med FAT32.

 

pS! Emnetittelen bør endres (benytt editer på første innlegg).

5248067[/snapback]

 

 

Takk jeg fant endelig det ordet jeg trenger for å søke etter det jeg letter etter.

 

:) ordet var NTFS

 

Takk for alle innspill.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Jeg har endret emnet så godt jeg kan.

 

grunnen til at emnet var så dårlig første gang var det at jeg viste ikke at det var det ordet "NTFS" jeg lette etter.

 

Det jeg lette etter var om fat32 og NTFS fil system.

 

som jeg fill vite av PerB:

 

"FAT32 (vanlig på Windows ME og Windows 98) takler opptil ca 4 Gb i filstørrelse (enkeltfil). NTFS (vanlig på Windows XP) takler større filer. Windows XP kan være satt opp med FAT32."

 

Grunnen til at jeg lette etter det er det at i dag så begynte vi å laste ned en fil på over 4,5 Gb. Da ville jeg være føre var.

 

Jeg viste ikke når jeg skrev den første posten at det var filsystem eller NTFS jeg lette etter.

 

Men når de over sa det med NTFS så skjønte jeg det med en gang

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...