Faith Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har noen små problemer med san andreas. Jeg har nettopp instalert det, jeg har alle systemkravene tror jeg (jeg har 256mb skjermkort, 512 ddr ram, 3ghz p4 prossesor) men når jeg startet spille for første gang med vanlige spill instillinger, høy grafikk, så var alt helt fucka, alt var liksom dratt ut, så satte jeg på lavest grafikk og alt virka fint, men så tok jeg en bil å kjørte litt rundt og på diverse plasser ble alt fucka igjen, streker i masse farger over alt. noen som har noen ideer hva jeg kan gjøre? (skjermkortet er klokka)
RRhoads Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 regner med at du har prøvd nye drivere til skjermkortet? Hva slags skjermkort er det snakk om.. 256 MB sier ikke stort
Faith Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 regner med at du har prøvd nye drivere til skjermkortet? Hva slags skjermkort er det snakk om.. 256 MB sier ikke stort 5246458[/snapback] Jeg hadde visst bytta skjermkort, sitter et Geforce FX 5900, 128 mb, men spillet krever jo ikke mer enn det da, forslag til driver?
Faith Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 hva med den nyeste driveren til nvidia? 5246525[/snapback] det høres ganske logisk ut
ttt Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 GTA har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Eg flytter tråden dit. Hadde du eit nvidia skjermkort før du bytta? Vist ikkje må du vere sikker på at du har fjerna alt av tidlegare drivarar (dette bør du gjere uansett, men det er ekstra viktig i om du bytter frå ein skjermkort leverandør til ein annan). Har du dette problemet i andre spel? Det kan vere at skjermkortet er for varmt. Kanskje det hjelper å klokke det ned litt. Ellers får du prøve nye drivarar og sjå om det hjelper.
NdreS Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Har samme problemet selv.. Hardware er: 2.8Ghz P4 1024 RAM GeForce FX 5600 har spillt det helt fint før, uten noen grafiske feil, men nå er det helt rart(se vedlagt bilde) Det kan også vere sånn at "fliker" av bildet flimrer, men det er som regel en overgangsfase til det som er på bilde. Det kan gå vekk viss jeg skifter synsvinkel, men viss jeg går tilbake til den forige vinkelen blir det like ille igjen Edit: har nyeste nVidia-drivere Endret 4. desember 2005 av NdreS
NdreS Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Enda et bilde.. Dette var en av de få gangene jeg får et glimt av CJ inne i mellom alle strekene og det
ttt Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Finns det ikke noen patch til gta sa? 5250772[/snapback] Har komt ut ein patch: http://www.fileplanet.com/155971/150000/fi...eas-Patch-v1.01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå