Gå til innhold

Gta san andreas, grafiske problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen små problemer med san andreas. Jeg har nettopp instalert det, jeg har alle systemkravene tror jeg (jeg har 256mb skjermkort, 512 ddr ram, 3ghz p4 prossesor) men når jeg startet spille for første gang med vanlige spill instillinger, høy grafikk, så var alt helt fucka, alt var liksom dratt ut, så satte jeg på lavest grafikk og alt virka fint, men så tok jeg en bil å kjørte litt rundt og på diverse plasser ble alt fucka igjen, streker i masse farger over alt. noen som har noen ideer hva jeg kan gjøre? (skjermkortet er klokka)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
regner med at du har prøvd nye drivere til skjermkortet?

Hva slags skjermkort er det snakk om.. 256 MB sier ikke stort

5246458[/snapback]

Jeg hadde visst bytta skjermkort, sitter et Geforce FX 5900, 128 mb, men spillet krever jo ikke mer enn det da, forslag til driver?

Skrevet

GTA har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Eg flytter tråden dit.

Hadde du eit nvidia skjermkort før du bytta? Vist ikkje må du vere sikker på at du har fjerna alt av tidlegare drivarar (dette bør du gjere uansett, men det er ekstra viktig i om du bytter frå ein skjermkort leverandør til ein annan).

Har du dette problemet i andre spel? Det kan vere at skjermkortet er for varmt. Kanskje det hjelper å klokke det ned litt.

Ellers får du prøve nye drivarar og sjå om det hjelper.

Skrevet (endret)

Har samme problemet selv..

Hardware er:

2.8Ghz P4

1024 RAM

GeForce FX 5600

har spillt det helt fint før, uten noen grafiske feil, men nå er det helt rart(se vedlagt bilde)

Det kan også vere sånn at "fliker" av bildet flimrer, men det er som regel en overgangsfase til det som er på bilde. Det kan gå vekk viss jeg skifter synsvinkel, men viss jeg går tilbake til den forige vinkelen blir det like ille igjen :ermm:

Edit: har nyeste nVidia-drivere

post-70821-1133699838_thumb.jpg

Endret av NdreS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...