Gå til innhold

DVD Brenner holder ikke det den lover?


Mixy89

Anbefalte innlegg

Heisann godt folk :)

 

Jeg skulle brenne forskjellige CD'er idag, men Nero sier at jeg bare kan brenne i 24x, istede for de 52 som både CD'en og brenneren sier...

 

Hvorfor skjer dette? Mangler jeg noen drivere, eller bare ljuger produesentene?

 

Brenneren er en "AOpen DUW1608" Dual layer DVD brenner. Og CD'ene kommer fra Traxdata. Og hvis det har noe å si, så bruker jeg NERO 7

 

Takker for svar.

 

PS. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så det ble her, håper det ikke var galt av meg ^^

 

EDIT:

 

Hmmm... det var rart, nå prøvde jeg i nero express, da ville den helt opp til 40x :S

Endret av Mixy89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du nyeste drivere?

 

Hvis du kopierer en cd, er DVD-spillern sin lesehastighet kjapp nok til å gi brenneren 50x?

5254196[/snapback]

 

Skjønte ikke helt hva du mente der jeg :blush: Men lissom jeg har ikke lenger boksen til brennern, men jeg er ganske sikker på at den skulle klare det.

 

Og hva mener du med nyeste driverne? TRudde at XP hadde de driverne som trengtes jeg da (til dette formålet da ofc)

Lenke til kommentar

Hvilken hastighet du får brent plater med er programmert inn i Firmwaren for brenneren. Ikke alle plater er like bra og ikke alle merker går like bra på din brenner. Dette har produsenten testet ut for deg slik at du skal slippe å brenner plater du ikke klare å lese etterpå.

 

Bedre å brenne plate på 24x og få bra brennekvalitet enn å brenne på 52x og få en plate du ikke kan lese - tro meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvilken hastighet du får brent plater med er programmert inn i Firmwaren for brenneren. Ikke alle plater er like bra og ikke alle merker går like bra på din brenner. Dette har produsenten testet ut for deg slik at du skal slippe å brenner plater du ikke klare å lese etterpå.

 

Bedre å brenne plate på 24x og få bra brennekvalitet enn å brenne på 52x og få en plate du ikke kan lese - tro meg :thumbup:

5260764[/snapback]

 

 

Joda, er jo enig i det ^^ Og jeg har ikke noe spesielt dårlig tid, kan jo alltids vente de to minuttene det tar. Men, jeg ble litt paff når det var under 50% av hva den lovet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...