staljin Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hei, Netopp fått ASRock 939DUAL-SATA2 HK og sliter med å kommer over 300MHz. Det merkelige som ved 300MHZ skjer er at bilde bare forsvinner, skjermen slår seg ikke av, og alle viftene er fortsatt i gang. Så tok jeg og lasta ned Speed Fan og ble overaska over dårlige negative verdiene på 5 og 12v rail. Legger ved et bilde. Er det PSU eller er det HK sinstrømforsyning som er ikke i orden? Vet det er vanskelig å vite, men hva syns dere? Hilsen Staljin
Locci Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hei, Netopp fått ASRock 939DUAL-SATA2 HK og sliter med å kommer over 300MHz. Det merkelige som ved 300MHZ skjer er at bilde bare forsvinner, skjermen slår seg ikke av, og alle viftene er fortsatt i gang. Så tok jeg og lasta ned Speed Fan og ble overaska over dårlige negative verdiene på 5 og 12v rail. Legger ved et bilde. Er det PSU eller er det HK sinstrømforsyning som er ikke i orden? Vet det er vanskelig å vite, men hva syns dere? Hilsen Staljin 5239958[/snapback] Det er ikke noe iveien der, Den linjen du referere til er -12v/-5v som ikke er i bruk, Så det er ikke noe og tenke på
torkelma Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvilken bios bruker du for å komme over 300 mhz? Du har selvfølgelig satt hastigheten til ramen ned til 133 mhz. og multipliseren til f.eks. 5x.
staljin Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Hei, Nei, multyplier er på default, jeg går for 3GHz staljin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå