Gå til innhold

Lite ondt dikt "høsteren"

Mørbradbiff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*

Tipper du er kristen, og føler det er sårende det som skrives her?

Tenk på alt det gale de kristene sier om muslimer, eller satanister for den saks skyld. Uansett hva slags livsyn du tilhører, vil du alltid få drittslenging fra folk som mener noe annet.. Men akkuratt det er vel ikke noe å bry seg om ;)

Skrevet

Her på forumet føler jeg at jeg blir kritisert mest og får den værste drittslengingen.

- Slik at det er sagt.

Ja, jeg er kristen, vil ikke si sårende, men skuffende.

Du kritiserer her kristne, generelt.

Det blir litt feil, ettersom det finnes mange forskjellige kristne.

Jeg har venner som er muslimer, satanister, hindu osv...

- De kritiserer ikke meg for min tro og jeg kritiserer ikke dem for deres tro.

Jeg har dog mest imot satanister siden det er disse som kritiserer oss kristne mest.

"Brenn de kristne osv..."

- Ikke hyggelig...

God Jul! :xmas:

Skrevet (endret)

Skjønner det du helt klart sier her.. Får å få det helt klart, jeg slenger ikke dritt mot kristene personer, men jeg liker ikke selve religionen eller alle andre religioner. En av mine beste venner er jo kristen (faktisk medlem i pinsemenigheten).

Selv om jeg hører på black metal, i tillegg til masse annet, gjør ikke det meg til en dårlig person selvom.

For Black Metal blir virkelig rakket ned på. Hører du på det, er du bare ond tvers igjennom (bare tenk på visa-reklamen om guttungen som får gitar)!

God Jul til deg også :D

EDIT: Må legge til at jeg er like glad i en person selv om han/hun er kristen. Hun jeg er forelsket i er kristen, og jeg er jo helt på knærene etter henne (les i kjærlighetstråden for å forstå). Så religion i seg selv er langt fra farlig, det er bare de ekstreme som blir farlige og misbruker religionen. Derfor tar jeg avstand fra religion!

Endret av Ustedalen
Skrevet

Blir litt OT nå, men jeg lover at det blir siste fra min side...

Altså, Black Metal har jeg ikke noe imot.

Jeg hører på Kristen-rock...kan høres dumt ut.

(Søk på DcTalk - Jesus Freak f.eks...drit bra rock!)

Hører også på Metallica

- Knall bra band, BTW :thumbs:

Jeg har ikke noe imot hverdagskristne (som jeg også har uttalt meg i avis om), men personer som hopper inn i stua og sier at det er en ond ånd der de vil drive ut blir litt ekstremt. Også folk som skriker at dommedag er nær (opplevde dette et par ganger i Washington) er jeg også sterkt imot.

Folk skal tropå hva de vil, skal ikke prakke noe på dem

Greit, man kan invitere til en kristenleir elns... men sier personen nei så er jo det greit:)

Synes det var veldig interessant og diskutere med deg om dette temaet og gjør det gjerne igjen :)

God Jul alle sammen! :xmas:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...