Gå til innhold

Hva gjør du for å holde ut den siste tiden?(x360)


PeserN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hahaha! Mye det samme - bare at jeg gjør det på kontoret!

Har tatt fri 4 timer fra jobb imårra, så suser jeg til haugesund og HÅPER og BER om at Elkjøp har fått boxen der! :)

5235317[/snapback]

 

Jeg er faktisk på skolen, hehe.. Mente og huske fra en annen topic at du hadde forh. bestillt fra mpx jeg.. ?

Lenke til kommentar
hahaha! Mye det samme - bare at jeg gjør det på kontoret!

Har tatt fri 4 timer fra jobb imårra, så suser jeg til haugesund og HÅPER og BER om at Elkjøp har fått boxen der! :)

5235317[/snapback]

 

Jeg er faktisk på skolen, hehe.. Mente og huske fra en annen topic at du hadde forh. bestillt fra mpx jeg.. ?

5235330[/snapback]

Det stemmer... Men fikk ny ordrebekreftelse. 30.12... Yeah Right... :w00t:

Lenke til kommentar

Tror jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe. Kanskje til den kommer med støtte for HDDVD/BueRayDVD (eller hva enn format som må bli standard) ;)

 

Pluss til jeg får mer penger da! :D

 

 

Eneste er at ventetiden blir enda lengre! :( Og da må jeg jo virkelig finne på mye for å få tiden til å gå. I mellomtiden jobber jeg med skole og drar på skiturer i vinter! :D

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Tror jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe. Kanskje til den kommer med støtte for HDDVD/BueRayDVD (eller hva enn format som må bli standard) ;)

 

Pluss til jeg får mer penger da! :D

 

 

Eneste er at ventetiden blir enda lengre! :( Og da må jeg jo virkelig finne på mye for å få tiden til å gå. I mellomtiden jobber jeg med skole og drar på skiturer i vinter! :D

5235571[/snapback]

 

Tror det kan ta en ganske god stund for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

For de ekstreme... det er det satt ut stands i flere butikker... går jo ann å okkupere noen av dem å sitte og spille der et par dager ;)

 

Skal ikke ha den selv, venter på Revolution, så spenningen er ikke så stor for meg... men jeg gleder meg til noen av vennene mine får den :D

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...