Gå til innhold

problem med coops touchpad


tuyen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig den nyeste Coop bærbar, det viser seg at alt fungerer fint hvis jeg bruker musa, men med engang jeg bruker touchpad så låser hele maskinen seg, kan ikke begeve pekeren, hvis jeg da koble til musen, beveger musen seg igjen, men at tasturet låser seg ,kan ikke bruke knappene. Er det noen som har hatt samme problem som meg og har klart å løse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nylig den nyeste Coop bærbar, det viser seg at alt fungerer fint hvis jeg bruker musa, men med engang jeg bruker touchpad så låser hele maskinen seg, kan ikke begeve pekeren, hvis jeg da koble til musen, beveger musen seg igjen, men at tasturet låser seg ,kan ikke bruke knappene. Er det noen som har hatt samme problem som meg og har klart å løse det?

5233833[/snapback]

 

 

Har også denne laptopen.

Min låser seg også,men jeg har ikke brukt musa da.Skal sette i den neste gang det skjer for å se hvordan det går.

 

Har måtte slå av ,for å komme igang igjen jeg ,gang på gang :(

Lenke til kommentar

Jeg ville avinstaller driveren for touchpad, rebootet og latt maskinen finne den og installere driveren på ny.

 

Hvis ikke dette hjelper ville jeg tatt kontakt med Coop så fort som mulig. Ved feil på disse må man som regel bytte HK og det er en reklamasjon/garantisak som må meldes raskt. Hjelper ikke å komme etter et år å be om nytt HK....

Lenke til kommentar

Andre som har hatt problemer med denne touchpad'en har løst dette ved å installere nye drivere fra Medion i Storbritannia, www.medion.co.uk , og bruk modellnavnet MD 96500.

 

Se denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502173

for mer info.

 

(Ta gjerne en kikk på denne også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502066 for løsninger på andre problemer med bærbar fra Coop) :)

Endret av K-Pax
Lenke til kommentar

Jeg har hatt samme problem, og har løst det. Det er kun et software og kan løses med nye drivere. Du trenger drivere til touchpad og ny bios (om bios er nødvendig vet jeg ikke, men har lest dette.)

 

Link til bios-driver: Trykk

Link til touchpad-driver: Trykk

 

Denne oppgraderingen har ingen innvirkning på garanti, og jeg har snakket med support om at dette skal gå bra. Har aldri hatt problemer etter jeg innstallerte nye drivere.

Lenke til kommentar

Fikk du (awt) ikke at denne bios-updaten var eldre enn den som allerede var installert?

(Bare litt skeptisk til å fikle med bios hvis jeg ikke trenger det...)

 

Gjelder de gitte bios og touchpad drivere bare for MD 95625 eller den forrige versjonen? kan de evnt. brukes på begge.

Hvis du (tuyen) med forrige versjon mener den som ble solgt i oktober (MIM2160, også kalt MD95690), bruker den en helt annen bios-leverandør (Insyde). For denne modellen har det ikke kommet noen bios-update ennå.

Endret av K-Pax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...