l0l89 Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Noen som vet åssen jeg kan kjøre Battlefield 2 i et vindu, ikke fullskjerm? Takker for svar Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Tviler sterkt... Er ikke sikker, men tviler... Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 auda... trudde du spurte OM det går, jeg... sry Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 hehe,np har det i CS:S, der er det bare å ta "Run in Window" og i CS 1.6 så høyreklikker man på CS ikonet og trykker egenskaper åsså skriver man -windowed i mål. Vist jeg ikke husker helt feil nå... men ja,det var BF2 da,hehe...? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har ikke prøvd det, men er det ikke en programkommando i snarveien som heter +fullscreen? Prøv å fjerne den, og prøv da. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Nytter nok ikke å bare fjerne den - ettersom det kjører fint i fullscreen ved å dobbleklikke bf2.exe, men man kan jo alltids teste +fullscreen 0. Den kommandoen må jo ha en viss nytteverdi? Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Nytter nok ikke å bare fjerne den - ettersom det kjører fint i fullscreen ved å dobbleklikke bf2.exe, men man kan jo alltids teste +fullscreen 0. Den kommandoen må jo ha en viss nytteverdi? 5231143[/snapback] Takker, tokk "+fullscreen 0", og da kom d i vindu Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå