Gå til innhold

FriFiks/priv+, og kjøp av ny mob


Anbefalte innlegg

I dag sitter jeg med T.nor Priv +abb. Men etter et "spark bak" i en annen tråd her, fikk jeg vite at det var som å kaste penger ut av vinuet.

Vel, nå har jeg snust på t.nor sine sider, og sitter og vurderer å bytte til FriFiks nå på direkten.

 

Men så.. Jeg skal kjøpe ny mob nå, bare 6280 kommer ut *venter og venter*

Om jeg bytter abb nå, (det står "ingen avtaletid" ang FriFiks) ødelegger jeg da for meg sjøl så jeg ikke kan kjøpe mob m.binding (dermed billigere), eller hvordan fungerer dette egentlig?

 

*LINK*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ikke kjøpe telefon med bindingstid om du har Frifiks. Skal du ha ny telefon og ikke vil betale fullpris, må du nok velge et annet Fri-abonnement.

5226787[/snapback]

Takk, det var det jeg var redd for. :ermm:

 

Da får jeg gå i tenkeboksen, og finne ut hva de forskjellige prisene blir da 6280'n endelig kommer ut. Med/uten abb asså..

Lenke til kommentar

Jeg har plutselig funnet ut at ringesaldoen på fri-abonnementene til telenor blir nullstilt ved fakturaavregning, mao hvis du ikke bruker opp den "frie" ringetiden så "stjeler" telenor den ringetiden du har igjen...

Dette opplyses det ikke om noe sted, så jeg har en høne å plukke med telenor :realmad:

Lenke til kommentar
  Står det noe sted at pengene blir overført til neste måned da?

Det som står på nettet er at du får en times ringetid inkludert hver måned.

 

Har du sjekket begge sider av kontrakten du skrev under på?

Nei det står ikke at pengene ikke blir overført, men det står heller ikke at saldoen blir nullet ut hver måned og det er poenget mitt.. det må i såfall komme helt klart frem!

jeg har ikke signert på noe, jeg bestiller endringene på nettsidene deres.

 

  Trur ikke Telenor har gjort noe klandreverdig i denne situasjonen!

hvorfor tror du ikke det?

 

  Jeg vet jeg har lest fra Telenors side at pengene ikke blir overført..

telenor fri120 her kanskje? :whistle:

 

Jeg har forresten fri120... vurderer frifiks.... eller et annet selskap hvis telenor ikke rydder opp.. he he..

Lenke til kommentar
Nei det står ikke at pengene ikke blir overført, men det står heller ikke at saldoen blir nullet ut hver måned og det er poenget mitt.. det må i såfall komme helt klart frem!

jeg har ikke signert på noe, jeg bestiller endringene på nettsidene deres.

 

Blir nullet ut?

Det står at du får x antall minutter inkludert. Om du velger bruke alle disse er opp til deg.

Lenke til kommentar
Jo, det forteller telenor deg, resterende ringetid blir ikke overført neste måned. Jeg har privat pluss, og så dette FriFiks-abonnemenet som hadde lavere samtalepriser. Gjett om jeg ble sur. Vurderer og gå over til Fri120.

5237708[/snapback]

Dyrt da!

Månedspris: 229,-

 

Jeg har forresten bytta til FriFiks nå, det vil si, i går :D

Lenke til kommentar
pologutt  Postet i dag, 21:50

  Fordi at Telenor ikke har skrevet at resterende saldo skal overføres! Dessuten er det jo idiotisk når det står at man har f.eks 60 ringeminutter i måneden. Er det virkelig noe å tvile på da?

 

oro2  Postet i dag, 21:53

 

QUOTE(storemao @ 01/12-2005 : 21:40)

Nei det står ikke at pengene ikke blir overført, men det står heller ikke at saldoen blir nullet ut hver måned og det er poenget mitt.. det må i såfall komme helt klart frem!

jeg har ikke signert på noe, jeg bestiller endringene på nettsidene deres.

 

 

Blir nullet ut?

Det står at du får x antall minutter inkludert. Om du velger bruke alle disse er opp til deg.

 

mulig jeg er naiv... I såfall så tror jeg beintfram at Telenor kan seile sin egen sjø... teleleverandører finnes det nok av...

Lenke til kommentar

Vil ikke si Telenor gjør noe som helst galt her, de lover å gi deg 20, 60 eller 120 minutter fra den 1e hver mnd med de forskjellige Fri-abbonementene. Og med hver måned burde det være innforstått at det gjelder nettopp for hver mnd, og ikke eksempelvis 120 minutter + inneværende fra forrige mnd. Da ville de nok eksplisitt nevnt det i vilkårene eller på nettsiden sin!

 

De har ikke lovet deg som kunde noe som helst om å kunne overføre ubrukt ringetid, og da har du ingen grunn til å klage på at dette ikke skjer. Du ble lovet en viss ringetid i måneden, og det får du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...