ULVENulv Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 (endret) Halla i forumet.. Sittet og strevd i kveld med å skjønne meg på en ting.. En kompis av meg gav meg et template.. Han sa jeg skulle edite ting og tang selv... Jeg skjønner meg ikke helt på hvordan man forandrer tittel osv, fordi det er i photoshop, og når jeg forandrer ting i photoshop og uploader på nytt er de det samme fortsatt... jeg har uploadet alle filene sånn som de ligger... Hvis du ser på siden min så er ikke ting som de skal. Hva gjør jeg gærnt? PS. Pisk meg om dette er i feil rom... EDIT: Det var ikke så lett å forklare det.. jeg har kun en psd, som ser slik ut... Her kan jeg edite og styre, men likevel... jeg har jo en html fil.. :S Endret 29. november 2005 av Semper Fidelis
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Du må selv lage en HTML verson av PSD fila.. Photoshop er ikke ett program for og lage hjemmesider med, men grafikken du skal bruke. Om du ikke har kunskaper innen HTML/CSS vil jeg anbefale deg og se på Dreamweaver.
ULVENulv Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Ja jeg fikk til det.... Brukte ImageReady... Nå har jeg lagd siden i HTML. Neste problem : Hvis dere ser på denne siden: http://home.no.net/sempern/tutorials.html Jeg skal skrive mange tutorials på forskjellige ting her... Problemet er når jeg skriver "ut" av bildet ser det helt mongo ut.. Noen som vet hvordan jeg legger inn en scrollbar eller et eller annet? PS: Søkt google uten luck...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå