Gå til innhold

Årets store Juleavatar-Konkurransen (tm)


:---{D

Hvem har den beste juleavataren?  

328 stemmer

  1. 1. Hvem har den beste juleavataren?

    • Fredrikrb
      61
    • Jan-Erik
      6
    • Psilocybe
      50
    • Joakim.
      3
    • Steffyboy
      16
    • ObliVioN =]
      7
    • Hylo
      5
    • Satrucci_
      3
    • Acolyt3
      22
    • Luchy
      10
    • Zed-smeltelim
      5
    • Tomat-Ulf
      13
    • Tonio
      35
    • Det Dvergiske Kaffebord
      10
    • Shikaru
      10
    • anth
      2
    • janfredrik
      1
    • Volcov
      6
    • KaYcH
      7
    • Mats-Andre
      6
    • fox88
      3
    • The_Darkness
      3
    • Bundy
      11
    • modellmakt
      3
    • Carl M
      12
    • Nidhogg
      14
    • Havcard
      2
    • efikkan
      2
    • _Julenissen_
      13
    • phax
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fikset meg en juleavatar. Den er hjemmesnekra i Maya. Jeg lagde emg en snømann ettersom alle andre driver på med nisseluer tenke jeg at en snømann kunne være en positiv avveksling. Jeg forbinder hvertfall julen med snømenn, og derfor blir snømanne-karen min med meg igjennom hele desember.

 

Det er kanskje litt tidlig å begynne med dette julehyseriet nå, men siden hydro begynte å selge julemarsipan for en måned siden og vel så det skal jeg ikke klage ;) Stemte foresten på Tonio sin juleavatar. Utrolig søt i den nisselua :thumbup:

 

Ellers kan gjerne noen nominere min avatar hvis det ikke er for seint da. Nå er det vel egentlig leggetid for meg, men jeg overlever vel en liten stund til.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Nå må vi ikke være slemme mot "stakkars" Rxj0n! Har nå lagt mitt siste verk på snømannen min. Måtte tilpasse snømannen avatarformatet. Snømannen vil veldig gjerne stille til vag ;)

 

Edit: Legg merke til snømannens fine flosshatt. Han har dratt på seg finstasen bare for dere :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Meg som er veldig dum her, eller har du lest posten min feil?

5229054[/snapback]

 

Oh my god...

 

Likestilling fordi en kvinne føder en guttebaby. Det er derfor to kjønn representert i avataren min. Likestilling.

 

 

kjønn n1 (norr kyn, bet. 5 fra lat. genus)

1 sum av fysiologiske egenskaper hos individ som produserer samme slags kjønnsceller hannk-, hunnk- / fastslå barnets k-

2 gruppe av individer (organismer) som enten har hannkjønns- el. hunnkjønnsegenskaper personer av begge k- / arbeide for likestilling mellom k-ene / det sterke og det svake (el. smukke) k- mennene og kvinnene

 

---------------

 

II føde v2 el. v3 (norr f&oeacute;da)

1 sette til verden f- barn / bli født komme til verden / hun er født i 1921 / være født og oppvokst i Bergen / være født blind / han er ikke født i går han er ikke naiv og uerfaren / hun er født Olsen / han er den fødte gjøgler har medfødte anlegg som gjøgler / rel: bli født på nytt bli åndelig gjenfødt

 

---------------

 

kvinne f1 el. m1 (norr kvinna)

1 (voksen) person av hunkjønn det fins flere k-r enn menn / utvikle seg fra jente til k- / mann og k- / k-r og barn først / med tanke på kvinnelige egenskaper: hun var en virkelig k- / k-ns frigjøring

 

---------------

 

gutt m1 (kanskje fra nederl guit, eg 'skrytende ung mann')

1 barn av hannkjønn få en g- / g-er og jenter / som g- var han nokså vilter / bevare g-en i seg / begynne å interessere seg for g-er

2 ung mann, mann, kar gardsg-, tjenesteg- / g-ene på moen i militæret / han er g-en sin, det er g- det en grepa kar / de store g-a (offisiell form guttene) de ledende på området

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...