Gå til innhold

Den beryktede HP's 12.495,- kr PC'en.. spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de fleste som er aktive her inne har vel sikkert fått med seg datakjedens tilbuds PC fra HP. på papiret er den svært svært god!  men jeg lurer på, hvordan er den i forhold til oppgraderingsmulighetene.. tenker på hoved kort.. SLI løsning.. om strømforsyningen holder.. oppgradering av ram osv...

5221806[/snapback]

Nå veit jeg ikke noe om den HP pcen du snakker om, men jeg vil heller anbefaler å bestille fra noen av de store norske nettbutikkene. ;)

 

Grunnen er at du får da skreddersydd pcen din til akkurat ditt behov.

Og hvis du vil at nettbutikken skal sette den sammen så kan de det og. (Jeg veit i hvert fall at komplett.no har det)

 

mvh SoftChIP

Endret av SoftChIP
Lenke til kommentar

Ja, som han over sier er det mer skreddersydd, men denne pcen er ekstremt billig til prisen, billigere enn på nettbutikker her til landet...

 

Men det som er saken er at de bruker: billig minne, upopulær CPU osv( folk kjøper heller 3800+ - 4400+ osv) og andre saker, er ofte dårligere kabinett på ferdig pcer

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
de fleste som er aktive her inne har vel sikkert fått med seg datakjedens tilbuds PC fra HP. på papiret er den svært svært god!  men jeg lurer på, hvordan er den i forhold til oppgraderingsmulighetene.. tenker på hoved kort.. SLI løsning.. om strømforsyningen holder.. oppgradering av ram osv...

5221806[/snapback]

Nå veit jeg ikke noe om den HP pcen du snakker om, men jeg vil heller anbefaler å bestille fra noen av de store norske nettbutikkene. ;)

 

Grunnen er at du får da skreddersydd pcen din til akkurat ditt behov.

Og hvis du vil at nettbutikken skal sette den sammen så kan de det og. (Jeg veit i hvert fall at komplett.no har det)

 

mvh SoftChIP

5221873[/snapback]

 

da burde du ta en titt på denne kamerat datakjeden.no ;)

Lenke til kommentar
Ja, som han over sier er det mer skreddersydd, men denne pcen er ekstremt billig til prisen, billigere enn  på nettbutikker her til landet...

 

Men det som er saken er at de bruker: billig minne, upopulær CPU osv( folk kjøper heller 3800+ - 4400+ osv) og andre saker, er ofte dårligere kabinett på ferdig pcer

5221891[/snapback]

også har ikke hovedkortet SLI løsning.. eller? har det det?

Lenke til kommentar
da burde du ta en titt på denne kamerat datakjeden.no ;)

5221894[/snapback]

 

Linken du oppga viser bare startsida dems. Det er mange pcer der.

 

 

Og som sagt så kan HP pcen være et godt kjøp, men jeg ville aldri ha gjort det siden det var som Litejk sa: Ferdigpcer sparer ofte inn på flere ting (jeg sier ikke at alle gjør det, men som oftest).

 

mvh SoftChIP

Lenke til kommentar
da burde du ta en titt på denne kamerat datakjeden.no ;)

5221894[/snapback]

 

Linken du oppga viser bare startsida dems. Det er mange pcer der.

 

 

Og som sagt så kan HP pcen være et godt kjøp, men jeg ville aldri ha gjort det siden det var som Litejk sa: Ferdigpcer sparer ofte inn på flere ting (jeg sier ikke at alle gjør det, men som oftest).

 

mvh SoftChIP

5221929[/snapback]

så var det jo også et SVÆRT banner hvor det var et bilde av HP pecen da.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...