Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BitTorrent - Porter! -= !Viktig! =-


Anbefalte innlegg

Jeg bruker torrents til download, og programmet BitComet. `Har en 2mbit ADSL linje fra Telenor og får ikke brukt hele denne for å si det sånn.

For selv om det er over 1000 stk som sharer, så får jeg max 50kb/s! Fant en link på nettet om porter osv: http://p2p.weblogsinc.com/entry/0401842428674831/

 

Så jeg kan opne porter i rounter/modmet mitt, og få ytt linjen min max, til 256kb/s istedenfor 10 og 15 som jeg har akkurat nå.

Modemet mitt er Thomson Speedtouch 510i, men får faen ikke til å opne slik at jeg får ytt linjen max! Noen som kan hjelpe meg med dette ? Er bare på torrents dette er, for på DC++ så har jeg max av linjen, samme med Bearshare, men liker bedre torrents, pga da vet jeg hva jeg får!

 

Håper noen kan gi meg på en måte en guide eller som har opnet dette før!

 

Takker for alle gode svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt eg har forstått er det ikkje behov for å åpne portar i BitComet. Var noko Upnp greier.

 

Har du prøvd forskjellige filer? Er ikkje garantert at du får full fart sjølv om det er 1000 s\l.

Det er vel ikkje satt ei grense i BC på 50kB ned?

 

Du kan prøve uTorrent, ein slags blanding av Azureus og BitComet, der du heller ikkje må åpne portar.

Lenke til kommentar
Så vidt eg har forstått er det ikkje behov for å åpne portar i BitComet. Var noko Upnp greier.

 

Har du prøvd forskjellige filer? Er ikkje garantert at du får full fart sjølv om det er 1000 s\l.

Det er vel ikkje satt ei grense i BC på 50kB ned?

 

Du kan prøve uTorrent, ein slags blanding av Azureus og BitComet, der du heller ikkje må åpne portar.

5220684[/snapback]

 

 

skal ta å prøve uTorrent :) Er så lei av å skifte torrentprogramm, siden de fleste er like :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...