steffis_11 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hørte i dag at man ikke har sikte i pc-spillet King Kong. At man måtte lixom beregne selv hvor man kunne treffe... Vedkommende som fortalte meg dette er ikke den mest pålitelige på dette området. Tenkte jeg skulle skaffe meg spillet, så vil gjerne ha svar på dette. Dere som har spillet, er spillet å anbefale? (Terningkast?)
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Noen gang tenkt på å prøve demoen først? Eller hva med å lese omtalen til Gamer.no? Anyways, det er sikte, jo. Først holder man inne en musetast (husker ikke hvilken) for å trekke frem våpenet. Da har man ikke noe crosshair. Så må man holde inn høyre musetast for å se gjennom kornet på våpenet. Da ser man ganske klart hva man vil ha.
Luchy Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 selv hvis det ikke hadde vært sikte ville det fortsatt vært enkelt å treffe
euroshopper Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Nå har ikke jeg prøvd det spillet på PC men vil tro at det er lite forskjell mellom PC og Xbox med tanke på sikt. Har spillet på Xbox og øyemål fungerer smertefritt. Hvis du fortsatt bommer så er det nok du som har dårlig aim. King Kong er et flott spill med god lyd og grafikk så jeg anbefaler deg å kjøpe spillet.
bleidd Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Akkurat som i Red Orchestra det. Det er da bare naturlig at man ikke treffer særlig bra når man skyter fra hofta? Det gjør man bare i gamle cowboy-filmer. Man bør jo sette våpenet opp mot øyet før man kan sikte.
steffis_11 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Testa demoen i går... (Man skal avlede T-Rex) Ble ikke så imponert..
Bytex Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hovedpoenget er at man trenger ikke sikte, for dinosaurene er veldig "in your face" og da hjelper det ikke med sikte. Det er ikke et sniper-spill der du skyter mennesker i hytt og pine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå