jensens Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hvordan setter jeg opp IPV6 i FreeBSD ? Jeg har det slik: modem -> switch -> server. Så ønsker jeg ipv6 på FreeBSD serveren min, noen som vet hvordan jeg setter opp det? =) får 10.0.0.3 som ip fra modemet. takker for svar ! Endret 28. november 2005 av jensens Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Først, så trenger du enten en isp som støtter ipv6, eller en tunnelbroker, f.eks btexact eller sixxs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Ipv6 bak NAT er en lidelse.. Sett opp FreeBSD boksen som router før du setter opp ipv6 på den Lenke til kommentar
jensens Skrevet 29. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Hmm, er det 0 mulighet for IPv6 med NAT? Om det ikke er mulig, hvordan setter jeg freebsd serveren som router da? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Lemen: Feil! Med sixxs.net har man en klient kalt aiccu, denne gjør at ipv6 fungerer helt uten problemer bak NAT. Forøvrig fungerer andre brokere bare du får forwardet protokoll 41. Endret 29. november 2005 av Nichotin Lenke til kommentar
airblade Skrevet 10. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2005 Nichotin, du prater på SiXXs - hvordan registrer man seg hos RIPE egentlig? Som maintainer og person.. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 10. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2005 Det er en link nederst på registreringssiden til sixxs som forteller hvordan du kan lage en nic-handle. Lenke til kommentar
airblade Skrevet 15. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2005 Ok, takk takk Brukte FAQ til SIXXS og "RIPE webupdates manual". Funker som bare det http://www.sixxs.net/faq/account/?faq=10steps http://www.ripe.net/ripe/docs/db-start.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå