Poor Leno Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hei. Jeg og en kamerat kjedet oss veldig i mattetimen idag, og tenkte vi skulle få oss spill å kaklulatorene våre! Er det noen her som vet hvordan man gjør dette, og kan legge ut en "bruksanvisning" eller noe lignende? Takk skal du ha! -Leno
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 (endret) Viktigste er jo Link kabel med USB utgang, som er helt nødvendig for å sende over Endret 28. november 2005 av HoaXed
Bear^ Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 I mattetimene skal man leke med tall, og ikke spille Men dog, skulle du bli kjed, er søk en god venn, og se hva jeg fant etter et lite søk: https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t288083.html
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 I mattetimene skal man leke med tall, og ikke spille 5219692[/snapback] Soduko
Blåbær Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 du har ikke skrevet hvilken kalkulator du har.. men jeg hadde casio tidligere, og der pleide jeg å skrive inn selv. tok lang tid men var artig, mine første forsøk med programmering. fikk til å mekke meg noen spill. resten fant jeg på nettet som jeg skrev inn selv. men som en annen har påpekt, det går ann å uploade spill og lign med usb kabel som kan kjøpes itillegg.
Poor Leno Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Jeg har vel en av de nyeste CASIO'ene med fargeskjerm =)
Blåbær Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Ja det sa meg så veldig mye, tror du har godt av å lese av modellmummeret om du skal få noe hjelp. http://world.casio.com/edu/support/command...t/fr_index.html http://world.casio.com/edu/programs/
Poor Leno Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Hmm... Kalkulatoren ligger o i sekken da... jaja... *Gå å se* Det var ett stykk type CASIO Color Power Graphic CFX-9850GC PLUS! =D Det eneste denne babyen mangler er to store koppholdere!
HoaXed Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 du har ikke skrevet hvilken kalkulator du har.. men jeg hadde casio tidligere, og der pleide jeg å skrive inn selv. tok lang tid men var artig, mine første forsøk med programmering. fikk til å mekke meg noen spill. resten fant jeg på nettet som jeg skrev inn selv. men som en annen har påpekt, det går ann å uploade spill og lign med usb kabel som kan kjøpes itillegg. 5219719[/snapback] Hvor kan man skrive inn selv?
HoaXed Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Tar opp denne isteden for å starte ny Hvor kan jeg få kjøpt en link kabel til kaklkuatoren min cfx-9850 GC Pluss?
Blåbær Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Har sett det på binders, og den store bokbutikken som ligger ved universitetsplassen.
HoaXed Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Har sett det på binders, og den store bokbutikken som ligger ved universitetsplassen. 5450784[/snapback] og hva heter da denne store bokbutikken? Takk Rakib.. Har funnet meg en måte å tjene penger på ved hjelp av kabelen:)
Blåbær Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 SB-87 men kan kjøpes på nettbutikken til casio også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå