per.lund Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Driver å setter opp ett tv-kort i en maskin til en av fatterns kompiser, kortet er et MSI anywhere plus Har instalert den medfølgende softwaren å kortet funker forholdsvis greit, men jeg får bare inn NRK å ikke TV2 Noen som vet noe ? eventuelt ett annet tv-kort software som kan brukes Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Er det kabelTV det er snakk om? Viasat tilbyr bare NRK1/NRK2 over kabel. For TV2/TVN må man ha egen antenne... Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Er det kabelTV det er snakk om?Viasat tilbyr bare NRK1/NRK2 over kabel. For TV2/TVN må man ha egen antenne... 5210594[/snapback] Nope dette er snakk om antenne, skjønner forstatt ikke hvorfor jeg ikek får inn tv2 Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Nå kjenner jeg ikke til dette kortet/SW og vet heller ikke hvilken chip som er på det så kan ikke anbefale SW, men om du har mulighet for det, velg søke på hele frekvensområdet og ikke bare 'kanalene' for 'Norge'/western europe e.lign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå